NA - Seiko SBBN031 (MM Tuna) + Bijzondere ontmoeting

De mooiste Tuna! :ok_hand:t2:

1 like

Blijft een gaaf ding!

Veel plezier ermee de komende 9 dagen :rofl:

:wink:

2 likes

Dus die 015 van @Sprinter ooit vond je niks?? :smirk:

1 like

De 015 is voor mij de één na mooiste Tuna. :sunglasses:

Nog spijt dat ik die heb weggedaan…

2 likes

Gefeliciteerd! Super horloges. Check de topic Tuna Time! Ik heb er best veel gehad :ok_hand:t4:

73240556c66b51f20796b3f90f263738643535e5_1_666x500

8 likes

Wat een verhaal!:astonished:
Maar gefeliciteerd en geniet van deze topaanwinst!:+1:

2 likes

Mooi horloge!

Leuk verhaal omtrent betaling. Soms bekruipt mij ook weleens het gevoel: ja hallo, wiens geld is het nou? Van mij of van de bank.

2 likes

Lekker Adil! Maar hij is wel heul groot hé :thinking:

1 like

Ik geef het een week :sunglasses:
Tot die tijd, lekker genieten!

2 likes

Het is geen dresswatch nee haha. Maar qua grootte valt het mee hoor. Het is wel een badass horloge.

1 like

We shall see.

Heb ze gezien bro! Destijds toen je ze kocht ook op de voet gevolgd. Ik was toen nog in mn fase dat ik €200 voor een horloge verschrikkelijk veel vond haha. Nu eindelijk de Tuna weten te bemachtigen ondanks dat er veel keuze is in dit segment.

1 like

Nog tips qua bandjes? Zit eraan te denken om zo een siliconen band te bestellen van de nieuwe turtle en tunas… wellicht dat dat ook goed zal staan.

Ja dat vertelde ik ook. Wil ik het eindelijk een keer uitgeven lukt het niet. :crazy_face::rofl:

Was ook mijn plan maar de verkoper wou dat liever niet. Snap ik wel want het gaat om aardig wat geld. Lastig ook om te controleren of het echt is. Zijn aardig wat neppe flappen die niet van echt te onderscheiden zijn in omloop. Ik kan dat weten vanwege mijn beroep. Heb er genoeg in mijn handen gehad de laatste tijd waarbij ik dacht van crap, zelfs ik zou erin zijn getrapt.

Jullie zijn toch beiden gerespecteerde forumleden met meerdere goede recensies?

Mag hopen dat dit ook wat waard is.

1 like

Jazeker! We wilden beide het gewoon meteen geregeld hebben. Hij gaf al aan van laat maar zitten, maak het maar over. Ik wilde het geregeld hebben! Zo zit ik in elkaar haha. We hebben er beide alles aan gedaan en uiteindelijk ook dankzij de positieve recensies toch maar afgesproken om het resterend bedrag over te maken.

Horloge passen en direct controleren of m’n portemonnee en vrouw er nog zijn.

Aan wie doet dat mij denken? :thinking:

0C69ED71-5D8A-4C9D-A376-F4F78C4CACAF

@Batossai: Gefeliciteerd met die Tuna. Inderdaad grappig wat het ontbreken van lugs zoal doet met de pasvorm. :+1:

1 like

Strakke Tuna Adil! Ze blijven iets hebben wat ik er mooi aan vind maar betwijfel of ik er zelf ooit een zou aanschaffen…
Maar ondanks z’n formaat staat hij je goed! Veel draagplezier :sunglasses:

1 like