NA - Seiko SBBN031 (MM Tuna) + Bijzondere ontmoeting

Mocht jij of iemand anders in de buurt van Rotterdam zijn mogen jullie altijd even langskomen om de Tuna te passen. Dit is een horloge die je eigenlijk eerst even moet passen. Draagt verrassend goed ondanks zijn groffe uiterlijk.

3 likes

Wat een avontuur​:joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Lekker genieten van je tuna!

1 like

Was jouw foto’s en topics ook tegengekomen. Je twijfelde tussen de 015 en de 031 en op een gegeven moment kwam ook de zwarte Tuna erbij haha. Heb jij je Tuna nog steeds? En bevalt het nog?

1 like

Haha, was mijn topic al helemaal vergeten :joy:

Ik heb mijn tuna nog steeds en bevalt me nog steeds goed. Geen moment van spijt gehad. Athans er was 1 momentje toen ik opeens de 015 in mint condition tegen kwam. Maar ik toch 031 gehouden. Middelen vrij gehouden voor ander horloge en Ik vind de nieuwe wijzers prettiger dan de oude.

1 like

Ja de meeste vonden destijds de wijzers van de 015 mooier. Ik persoonlijk vind de wijzers van de 031 erg prettig vanwege de afleesbaarheid. Goed om te horen dat je de Tuna nog hebt! Ik ben voornemens ook lang te gaan genieten van de 031, ondanks dat een aantal denken dat hij binnen 8 dagen al te koop staat. :stuck_out_tongue:

PS: andere straps geprobeerd?

1 like

Mesh staat m ook goed :wink:

1 like

Beads of rice op 007 (eigenlijk de mooiste natuurlijk met de halos)

Heerlijke bracelet van de sbbn015 op 037.

Nato

Een brute canvas zou em ook goed staan, of zelfs een tropic.

Gr, HJR

2 likes

Ja, nato’s en rubber. Maar op staal toch het mooist.
Had ook op een 015 band geprobeerd maar ik zag een kleur verschil in staal. Dat diashield maakt het staal iets donkerder.

1 like

De 031 blijft een waanzinnig mooi horloge :heart_eyes::heart_eyes:!! Altijd nog spijt dat ik hem heb verkocht… Wie weet, komt ie nog een keer terug in de collectie. Maar dan wel met saffierglas :wink:

1 like

Gave aanwinst! Tuna’s zijn zeker qua specs badass, alleen ben ik er voor mijzelf nog steeds niet uit of ik het design nou juist wel of niet gelaagd vind. :thinking:

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd! Wanneer je Tuna’s eenmaal ‘begrijpt’ wil je er altijd een in je collectie. Ik tenminste wel. :+1:t3:

4 likes

Hoppa, week is voorbij and i’m still loving it.

6 likes

Ah, kijk… je hebt al verkoopfoto’s gemaakt :yum:

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Ok, late reactie, maar deze thread verkoopt de 031 prima😜. Wil iemand hier afscheid nemen van zijn ongeschonden sbbn031?

1 like