NA: Seiko SBDY041

Gisteren deze turtle ontvangen. Het is een JDM model die schijnbaar alleen online te koop aangeboden mag worden via de officiele kanalen. Tijdens mijn Japan vakantie dan ook nergens gezien.
Dit is mijn zesde turtle (heb er naast deze nu nog een) en zeker mijn favoriet. De zwarte kast is mat en glanzend afgewerkt, het blauw is erg geslaagd en de gele wijzer springt er uit. Al met al een mooie kleurencombinatie.
Dan de foto’s:

En dan naast de Dawn Grey die, denk ik, plaats moet gaan maken.

54 likes

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Mooie turtle, jammer dat de LE versies steeds duurder worden als je het weer vergelijkt met de Grey Dawn bijvoorbeeld. Maar nog steeds een mooi horloge !

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

Heel tof!! Enjoy!!

1 like

Gaaf met matzwarte kast! Van harte :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Deze is gaaf, geniet ervan :ok_hand:

1 like

Heel mooie foto’s. Zou wel die dawn grey niet wegdoen… Die is ook fantastisch.

1 like

Toffe Seiko weer. Mooie kleur wijzerplaat. En zo’n zwarte pvd kast is lekker stoer.
Ik zou hem best willen, maar zou direct de gele wijzer vervangen.

1 like

Lekker hoor. :sunglasses::+1:

1 like

Mooi horloge proficiat, een keer eens wat anders :ok_hand:

1 like

Mooi hoor

Dawn grey houden, krijg je anders spijt van. Maar ach dat moet je ook ervaren :smiley:

2 likes

Snap ik wel, andere kleur of gewoon de standaard wijzer?
Ik vind overigens de gele wijzer prima bij het geheel passen :slightly_smiling_face:

Vraag het me af …ik heb al van vele tientallen horloges afscheid genomen en nog geen enkele keer spijt gehad :laughing:

1 like

Hee tof met die gele wijzer! Mooie aanwinst

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! een heel mooie variant is dit.

1 like

Standaard en in zelfde kleur als uurwijzer. Maar dat heb ik bij alle Seiko duikers met gekleurde minuten wijzers.

1 like

Nog even een lumeshot

2 likes