Fijne dingetjes, zeg .
Ik kan nergens op het net een staal variant vinden. Waar heb je die vandaan?
Dit moet een ouder modelletje zijn, Modelnummer is 2620 5040, ze zijn blijkbaar veel vaker in’t goud verkocht. Heb ze samen overgekocht van een gepensioneerd persoon, die met zwarte band is quasi nieuw, de ander eveneens met zorg gedragen behalve een bekrast glaasje.
Oeh dit is nog wel het overwegen waard zeg! Ziet er goed uit, veel draagplezier!
Thanks voor de tip, ik ga het opzoeken!
Mocht je er geen vinden, de mijne mogen de deur uit . Toch te klein/ielig voor mij en ook de vriendin draagt enkel graag stalen banden.
Voor 2 tientjes meer heb je een nieuwe
Waarom zou je dan eentje uit 1988 kopen voor praktisch hetzelfde geld?
Omdat die niet in staal komt, en omdat 't gewoon de courante marktwaarde is en zelfs daar iets onder.
Oke.
Succes met de verkoop!
Hier nog iets goedkoper 122 nog wat, 3 dagen geleden was die nog 120
Jammer om te zien. Het zijn modellen die niet vaak voorbij komen in mijn ogen. Gelukkig heb ik de mijne al besteld in het goud ;)!
Kom zeg, die kun je toch niet vergelijken met die van hem. Die van hem zijn duidelijk meer “cartier tank” dan die welke jij laat zien. Zonder twijfel had ik die van hem gekozen
Ik niet!
Dankje!
Absoluut het overwegen waard!
Leuk, weer een topic om deze leuke horloges nieuw leven in te blazen.
Ik had eerst de Seiko
En nu deze Raymond Weil handwinder
Na een dagje dragen moet ik echt zeggen, ik ben toch wat verliefd geworden.
De tank met krasvrij glaasje was razendsnel verkocht, dus de andere geef ik een nieuw glaasje en een mooie suede strap.
Heb je toch mooi snel verkocht misschien heeft het topic hier mee geholpen😋
Ja tof.
Heeftie je wel commissie betaald?
Dat weet je wel he
Heb je de Raymond Weil al weer om de pols gehad ?
Ja! Door jou heb ik contact gezocht met @vinwat die me aangaf hoe ik de caseback kon verwijderen en het zwarte stofje kon verwijderen En nu heb ik zelf weer meer draagplezier.
Ik had vandaag mijn Orient Day Date om, maar zag dit topic en nu vanavond de Raymond Weil