NA: Seiko SFP608P1 - Cartier Tank hommage

Fijne dingetjes, zeg :blush:.

4 likes

Ik kan nergens op het net een staal variant vinden. Waar heb je die vandaan?

1 like

Dit moet een ouder modelletje zijn, Modelnummer is 2620 5040, ze zijn blijkbaar veel vaker in’t goud verkocht. Heb ze samen overgekocht van een gepensioneerd persoon, die met zwarte band is quasi nieuw, de ander eveneens met zorg gedragen behalve een bekrast glaasje.

2 likes

Oeh dit is nog wel het overwegen waard zeg! Ziet er goed uit, veel draagplezier!

1 like

Thanks voor de tip, ik ga het opzoeken!

1 like

Mocht je er geen vinden, de mijne mogen de deur uit :wink:. Toch te klein/ielig voor mij en ook de vriendin draagt enkel graag stalen banden.

Voor 2 tientjes meer heb je een nieuwe

Klik

Waarom zou je dan eentje uit 1988 kopen voor praktisch hetzelfde geld?

1 like

Omdat die niet in staal komt, en omdat 't gewoon de courante marktwaarde is en zelfs daar iets onder.

Oke.
Succes met de verkoop!

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/seiko-classic-sfp608p1-heren-horloge-39-mm/9200000027555008/?bltgh=p-fuM4oWvAzpvEcZwBBMEA.1_4.5.ProductPageUrl

Hier nog iets goedkoper 122 nog wat, 3 dagen geleden was die nog 120 :rofl:

2 likes

Jammer om te zien. Het zijn modellen die niet vaak voorbij komen in mijn ogen. Gelukkig heb ik de mijne al besteld in het goud ;)!

1 like

Kom zeg, die kun je toch niet vergelijken met die van hem. Die van hem zijn duidelijk meer “cartier tank” dan die welke jij laat zien. Zonder twijfel had ik die van hem gekozen

1 like

Ik niet!

1 like

Dankje!
Absoluut het overwegen waard!

Leuk, weer een topic om deze leuke horloges nieuw leven in te blazen.

Ik had eerst de Seiko
afbeelding

En nu deze Raymond Weil handwinder

11 likes

Na een dagje dragen moet ik echt zeggen, ik ben toch wat verliefd geworden.

De tank met krasvrij glaasje was razendsnel verkocht, dus de andere geef ik een nieuw glaasje en een mooie suede strap.

1 like

Heb je toch mooi snel verkocht misschien heeft het topic hier mee geholpen😋

1 like

Ja tof.

Heeftie je wel commissie betaald? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat weet je wel he :wink:

Heb je de Raymond Weil al weer om de pols gehad ?

1 like

Ja! Door jou heb ik contact gezocht met @vinwat die me aangaf hoe ik de caseback kon verwijderen en het zwarte stofje kon verwijderen :ok_hand:t2: En nu heb ik zelf weer meer draagplezier.

Ik had vandaag mijn Orient Day Date om, maar zag dit topic en nu vanavond de Raymond Weil :grin:

1 like