Das zeker een prachtige klok al neig ik meer naar een MM, maar of dit zijn meerprijs waard is zal de toekomst moeten uitwijzen!
Shoot! Krijg je geen spijt van.
Goed nieuws! Welke lijst is dat?
Meestal krijgt iedereen met een volgens mij een mooi horloge een “like”, voor deze maak ik een uitzondering…
Mooi!
Vond ik op plaatjes ook. Dit wordt tot op heden bevestigd om de pols. Fijn apparaat!
Thanks! Wordt zeer gewaardeerd!
Mijn lijst
The one and only.
Aha, dan kan ik niet anders dan concluderen dat ik een goede keuze heb gemaakt!
Uitzonderlijk goede keuze, kan ik alleen maar beamen. Zelf ben ik de trotse eigenaar van een 029, maar dat is eigenlijk gewoon hetzelfde.
Geheel eens. Ik had voor Rikketik Rob (MW) gevraagd of hij ook een 029 zou meenemen. Ik begreep dat deze niet op voorraad was en tijdelijk ook niet leverbaar. Grote kans dat ik anders een 029 had gehad…
Welcome to the club!!
Ik ga de mijne morgen weer dragen. Jouw foto’s hebben mijn verlangen naar de Shogun weer aangewakkerd.
Topklok.
Prachtig, wat een geweldig horloge. Ik ben er zelf ook aan het denken er een aan te schaffen, maar waar laat je de shogun servicen als dat nodig is ? Maar nogmaals, naar mijn mening een van de mooiste seiko’s die het geeft.
Dit zou ook zomaar eens mijn volgende kunnen worden, heel gaaf klokkie
Eén van de weinige klassiekers die ik nog niet heb gehad. Komt nog … gefeliciteerd @Victor70
Allen bedankt voor de positieve reacties. Fijn om te lezen!
Kleine update; horloge bevalt erg goed. Vreemd genoeg had ik de Shogun iets kleiner verwacht. Het is best een grote klok maar draagt dankzij het lage gewicht toch prettig. Het is niet direct mijn meest comfortabele horloge maar mogelijk moet de pols nog een beetje wennen.
Lume blijft verrassend. Vanochtend (heel) vroeg kon ik nog prima de tijd aflezen. Uitstekend!
Het uiterlijk begin ik steeds fascinerender te vinden. Aparte lijnen in de kast die je ook terug ziet in de band, eindstukken van de band die lager liggen dan de bandaanzetten, op een paar verrassende plekken gepolijst en die vertanding op de bezel. Allemaal erg mooi!
Na 32 uur dragen loopt de Shogun ca. 5 sec. achter. Helemaal goed en ik merk dat het uurwerk de laatste 12 uur vrijwel niets meer verloren heeft, interessant.
Fijn weekend en een mooie tijd!
Seiko Boutique Amsterdam
Gaaf om te lezen dat je er zo blij mee bent! Veel plezier ermee komend weekend!