NA - Seiko SJE093

Ik liep niet lang geleden langs een juwelier en zag in mijn ooghoek een Seiko een SPB147 op precies te zijn. Dacht ik pas hem even, ik was onder de indruk maar sommige details vond ik het toch net niet. Daarnaast is een horloge echt het laatste wat ik nodig had, dus probeerde er niet mee bezig te zijn.

Maar het zaadje was al gepland, en kon het niet los laten, na wat zoeken op het internet kwam ik achter dat er een SJE093 bestond, die zag eruit als de ‘perfecte’ horloge voor mij, helaas wel zonder een metalen band, maar het horloge had mijn hart veroverd, ik vond die SPB al mooi laat staan deze!

Het was even een zoektocht om hem nog ergens te vinden, maar het is gelukt, en ik moet zeggen het horloge is echt betoverend mooi!

Voor mij op stip het mooiste horloge ooit, ik zou zo maar eens afscheid kunnen gaan nemen van mijn andere horloges. Dit horloge heeft iets wat ik niet kan beschrijven want ik nooit eerder heb gehad, klinkt vaag en dat is het ook :stuck_out_tongue:

Mensen om me heen vinden het ook een prachtig horloge, zelfs die niks met horloges hebben vinden hem mooi. Mijn vrouw reageert zelfde als altijd “weer een horloge met zo’n ring erom heen als al die andere die je gehad hebt”. (Ik houd van duikers dus sja…)

Lume ook zo’n onderwerp wat me nooit heeft geboeid, maar damn wat heeft deze een lume! :high_brightness:

!

De band vind ik erg mooi, en in tegenstelling tot wat ik veel lees vind ik hem juist erg soepel, echter ik vind hem wel te lang, helaas stoort me dat zoveel dat ik hem er toch af heb gehaald. En een oud Watch Steward 20mm bandje erop heb gezet. Ik vind de combinatie wel mooi, maar ben nog niet overtuigd, de zoektocht naar de ‘perfecte’ band is gestart, ik kom er alleen nog niet uit. (Tips altijd welkom).

Genoeg gepraat tijd voor foto’s:

80 likes

Super :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Echt een heel mooi horloge, van harte en geniet ervan! Dit horloge verdient denk ik wel een sailcloth strap van Artem bijvoorbeeld

2 likes

Prachtig, jaloers, gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Mijn beste,

Mooi!!
Een geweldige aanwinst!!
Draag hem met trots.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooie Seiko, gefeliciteerd ermee.

1 like

Mooi! Dat bandje vind je wel.

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd.

1 like

Kan me goed voorstellen dat je zoveel positieve respons hebt gekregen …Proficiat ! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met deze coole NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Jij bent verliefd, dat is duidelijk :sweat_smile:
Het is dan ook wel een top horloge. De toekomst zal het uitwijzen. Voor nu, genieten :+1:

1 like

:point_up_2::+1:

Gefeliciteerd met jouw NA!

1 like

Jaaaaa prachtig!!!

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd ermee.

Wolbrook heeft fantastische tropic straps:

2 likes

Mooie aanwinst :+1: Geniet ervan :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper! Groene bandje staat er heel goed op. :star_struck:

1 like

Die is mooi!

1 like

Mooi hoor, hoort zeker op een originele tropicband van Tropic.
Gefeliciteerd.

1 like