Wel spijt dat ik deze release aan me voorbij heb laten gaan. Dit is stiekem toch wel een hele toffe uitvoering van de 62MAS.
Datzelfde heb ik absoluut ook…
Mocht iemand er vanaf willen hoor ik dat graag!
En ik ook!!
Prachtig Geniet ervan!
De ‘short’-varianten van Uncle Seiko zijn mijn go-to’s voor rubber op Seiko’s. Zoals z’n waffle:
Mooi hoor! Wat is de maat van de buckle (gesp)?
Mooi horloge hoor.
Gefeliciteerd!
Uitzonderlijk mooi horloge
Rubber is zachter dan staal. Zeker diashield coated staal.
Ik heb wel kasten die bandjes steeds maar blijven verneuken.
Topic toen helemaal gemist, maar tof horloge. De op één na mooiste interpretatie van de 62MAS ooit!
Vond ik ook maar hij is alweer weg inmiddels
Ben benieuwd welke jij beter vindt.
Sla017 natuurlijk
Is groter dan het origineel. Da witte gij ook Ruud.
Hoe mooi ik hem nu nog steeds absoluut vind, nee geen spijt, had er goed over nagedacht
Degene die ik kocht, uiteraard. Aan de ene kant een verloochening van de pure tool bedoelingen van de 62MAS, aan de andere kant een erg mooi elegant herenduikertje, in zoverre duikhorloges elegant zijn.
Tja, de SLA017 is vrij dik. Hoezeer ik m’n SLAatjes ook weet te waarderen, ik heb liever de SJEetjes.
Sjee, die 093 is beter gelukt dan de 017, all round, want de juiste maat. Maar de 099 is het voor mij. Voor mij uiteraard, da’s heel persoonlijk. Ik vind de tierelantijnen op de plaat en de facetten op de kast wat toevoegen boven de 093.
Ik heb lang zitten kijken om 'm te bestellen toen de 093 uit kwam, miste het moment, en had toen de premium er niet voor over. De MM200 is gewoon een productiemodel, dus ik kon rustig kiezen en zonder FOMO bestellen. Dat vind ik ook fijn.
De mijne is wel echt, echt een blijvertje.
Hahaha ja ja herinner me er maar weer aan, ik wordt oprecht soms niet goed van mijn eigen gedachte kronkels