NA: Seiko SKX007

Nice! Veel plezier met modden. Binnenkort ook maar eens kijken voor een SKX denk ik😁

1 like

We knallen er toch die Batman insert op, hij heeft saffier en dan is de bodem 400 piek. Pas de problĆØme op een lullige standaard jubilee :zipper_mouth_face:

En daarom… zien jullie mij geen enkele mod via HF verkopen. Ik zou me kapotschamen.

3 likes

Kijk. Dat schiet op. Nu moet FatC nog even een Instagram account maken en dan kan hij vrolijk meebieden. :joy:

2 likes

Vind vooral de MM300 en de White Sumo mod heel geslaagd Han!

1 like

Gefeliciteerd !
Hier vandaag dezelfde NA :sunglasses: :+1:

6 likes

Dat was de duurste mod die ik ooit heb gemaakt. 6R15 erin met een triple seal signed S kroon en hij was getest op 320+m WR.

Niet gek voor een SKX’je hĆØ? Het voelde aan als een win.

Dit blijft mijn pièce de résistance.

Sorry @cdg :zipper_mouth_face:

7 likes

Mij hoor je niet klagen :joy:
Alleen de kans wordt wel steeds groter dat ik m bij je langs kom brengen voor een mod. Ik ben niet van steen namelijk, :upside_down_face:

4 likes

You can’t go wrong here. Altijd mooi!

1 like

Niet alleen de looks, maar ook de bijpassende specs!!

Heel gaaf, kan het niet anders verwoorden.

1 like

Overigens heb ik vandaag bij allesvoorhorloges.nl een klein gereedschapsschuurtje gekocht met oa schroevendraaiers.
Ik hoop dat die hol geslepen zijn, zodat ik de Oysterband kan inkorten.
Mocht iemand nog tips hebben, hoor ik dat graag.

Leuk horloge! Misschien ooit…

1 like

Dit is heel mooi!

1 like

En dit ook!

1 like

Mooi zijn deze Seiko’s!

1 like

De oysterband van Miltat kan je inkorten met een plat schroevendraaiertje van 2mm, bij iedere dhz winkel te vinden.

1 like

Han, is die bovenste een SKX?

1 like

Het zijn allemaal SKX’en Hans :sunglasses:

1 like

Prachtig Han, vooral die ene ā€œbovensteā€ daar ben ik helemaal weg van! Er is een ā€œkaleā€ SKX naar mij onderweg, ik mocht er van m’n laatste geld eentje bestellen van mijn liefste!

1 like

Het staat even op een laag pitje, maar voor iemand die dagelijks foto’s van ons pittoreske Enschede post maak ik altijd een uitzondering. Als je een mod wil hebben weet je me te vinden :v:

1 like

Geweldig! Daar kom ik t.z.t. terug, dank je wel!

1 like