NA: Seiko SKX007

Ik weet waar ik 'm zelf voor verkocht heb, ik weet waar hij voor gegaan is op het forum, dus als jij 'm voor 275 ballen kan verkopen aan een of andere malloot op Instagram koop ik wel nen nieuwe bij Rob.

Sorry, ik ga daar geen winstobject van maken om te compenseren dat jij zo nodig een zwikje dubieuze horloges aan moest schaffen, zo zijn we niet getrouwd, meester. Dan maar niet m’n eigen SKX terug.

giphy

M’n koffie is klaar. Ik merk dat ik 'm nodig heb. :slight_smile:

1 like

Wel de winst delen met de vorige eigenaren hè @anon50762135EV, dat lijkt me in het kader van de forum spirit wel zo netjes;)

2 likes

nog even een spam van Han-San …draag em sinds ik hem eigenlijk niks anders meer… kzou die nato ff een keer moeten wassen want die riekt enorm.

13 likes

Erg mooi deze!

Haha ik zit jullie te dollen boys. Mooi dat het gelukt is. Ik had niet gedacht dat het zou lukken. Het bleef al zo lang stil. :joy:

Alleen @HanDavinci kon ik blijkbaar helaas niet in het ootje nemen, die kwebbelde vrolijk mee over Batman bezels, Instagram en woekerwinsten. :upside_down_face:

1 like

Ja. Maar aangezien jij schriftelijk hebt gezegd dat wij die richting op gingen loop ik nu mijn commissie mis en verwacht ik dat dit rechtgezet wordt Ide.

2 likes

:joy:

Pak effe een bak koffie. :laughing:

1 like

Ik dacht; “wat is er mis met mijn spelling, wil je een portie klappen ofzo?”

Oke… hebt geschreven. Maar je kan nu mooi de aandacht van het olifantje in de kamer weghalen, maar die commissie blijft staan. Daar kom je niet onderuit. En nee. Die Marathon is zo lelijk, daar wil ik zelfs het geld niet van.

1 like

Hoeveel kiezen wil je nog meer missen? :sunglasses:

4 likes

Daarom is het ook goed dat ik het vòòr de koffie zag. Comic relief. Maar wat die dubieuze horloges betreft: Ik ga niet zeggen dat ik het je nog gezegd heb. :slight_smile:

1 like

Haha, ach soms moet je eens gek doen in je leven. Dat altijd en eeuwig maar op veilig spelen doen ze maar in de polder. :laughing:

Los daarvan. Ik weet in jouw horloge kistje zo drie exemplaren aan te wijzen die je met dik verlies zou moeten verkopen en over die verkoop erg lang zou doen. Maar zolang je ze houdt blijft het dubieuze karakter van die dingen onopgemerkt. :upside_down_face:

Je moet gewoon ophouden met die onzin en een 114270 kopen.

Dan gaan we ruilen om de maand.

1 like

Mijn beste,

Een prima aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Vandaag mijn derde SKX, maar mijn eerste “mod” mogen ophalen, als een kind zo blij :star_struck:

Excuus voor de slechte foto…

3 likes

Enjoy van je nieuwe aanwinst! En succes met het zoeken naar wat leuke mods. Een leuk proces. Hierbij de mijne:

5 likes

De onderste vind ik wel mooi.

Even uit nieuwsgierigheid; wat kost zoiets? Zonder de 6R15, maar alleen gewoon de looks…
Dit heeft mij toch wel even heel erg hebberig gemaakt :frowning:

1 like

Zonder de 6R15?

Dan aan onderdelen zo’n 550 euronen aangezien de SBDX012 nu uit productie is gegaan. De prijzen van die wijzerplaat en wijzers gaan door het dak.

Ik kan je er sowieso niet mee helpen, ik herhaal geen mods :upside_down_face:

Gaaf blijft die wel.

2 likes

Inderdaad heel erg mooi, vooral die wijzerplaat en zwart/rode ring… Wat een plaatje! :heart_eyes:
Weet jij toevallig een goede plek voor mods, of kant en klare mods?

lig complimenten voor deze combi!

1 like

Volgens mij doet niemand het. Ik heb er weleens over nagedacht, maar ik heb er te weinig zin in. Het gaat niet genoeg opleveren als ik mijn vrije tijd met regelmaat in moet leveren.

Bedankt voor het compliment!