NA: Seiko SPB143/SBDC101

Prachtige foto’s en horloge. Veel draagplezier.

1 like

Erg mooi horloge en ook de foto’s zijn :ok_hand:t2:
Thanks! :+1:t2:

1 like

Bedankt voor de mooie foto’s, Marco.
Die geven een hele goede indruk. Ik moet nog even wachten.
Wat ik echt jammer vind zijn de zilveren randen van de uur markeringen. Dat had/ heb ik ook bij de sla017. Voor mijn gevoel zijn de hoeken te rond. Terwijl de rest van het horloge strakke lijnen heeft.

Graag gedaan Paul. Jammer dat het voor sommige landen zo lang duurt en landen zoals Frankrijk blijkbaar voorrang krijgen.
Het origineel heeft scherpere hoeken zie ik, dat was me nog niet eerder opgevallen. Een beetje jammer dat ze dat niet overgenomen hebben, maar je zult dit model best kunnen waarderen vermoed ik zo :slightly_smiling_face:

1 like

Absoluut. De sunburst, bezel en insert zijn prachtig. De kast in dit formaat is ook top.
Geniet ervan!

1 like

Doe ik ook zeker, dank!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Is er al bekend wanneer wij deze in NL mogen verwachten?

1 like

Ik kom er inmiddels geen wijs meer uit bij de Seiko Duikers, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat deze echt verdomd mooi is :ok_hand:
En ook prachtig in beeld gebracht :+1:
Geniet ervan!

1 like

Heel tof. Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag? 20 of 22mm bandaanzet?

1 like

Augustus dacht ik…

Dank je!

Bij https://www.bijouterie-clouzeau.fr
Eerste bestelling 10% korting

20mm, perfect voor dit model

1 like

Net even gebeld met de Seiko boutique, ze hadden hem in juli al verwacht maar dit wordt nu begin augustus. Ik sta iig op de lijst (voor wat het waard is :expressionless: ). Eerst even kijken naast de spb077. Rond of recht, mat of glimmend, kroon op 4 of op 3…scheelt nogal wat dus moet dat echt naast elkaar zien.

2 likes

Super gaaf!! Hij staat ook op mijn wish list.
Genieten maar!!

1 like

Schitterend horloge en heel mooi gefotografeerd. Heel veel plezier van je NA!

Edit: denk dat dit een heel populair model kan worden!

1 like

Ziet er echt mooi uit! Veel draagplezier.

1 like

Die ziet er geslaagd uit, van harte met dit horloge :star_struck:

1 like

Wauw, dan nog betaal ik best veel minder bij Magi. Moet ik wel langer wachten, dat dan weer wel…

2 likes

Gefeliciteerd met een hele mooie NA!
Lekker maatje voor een horloge, zeker ook voor een duiker!
James Stacey van The Grey Nato is ook fan en heeft er ook net een gekocht, dus je bent in goed gezelschap…
Geniet er van in goede gezondheid!

2 likes

Magi, is dat Solo Japan?

Correct en tevens juist

:+1:
Ik vind hem niet heel goedkoop trouwens.

1 like