NA: Seiko SPB143/SBDC101

Zo te zien is hij mooi netjes afgewerkt. Mooie brushing, mooie kroon, etc. Niet verkeerd voor het geld lijkt me.

1 like

Wie? SoloJapan?
Nouja in ieder geval een stuk onder list en wat anderen hier betaald hebben.

Ik heb trouwens geen idee wat hij vraagt op een website ofzo. Heb enkel mailcontact gehad.

Na het wijzen op andere prijzen deed hij er ook nog wat af. Dus heb een prima prijs betaald nu.

Beauty!!! en top foto’s!!

1 like

Prachtig! Eindelijk heeft Seiko weer die mooie wijzers (niet die idiote pijl) met een geweldige wijzerplaat!

1 like

Ik kijk op de website, en het viel me op.
Ook als het uit Japan komt, nog een aardige toeslag.
Het mooiste is vanuit Spanje.

Haha, binnen Europa verstuurd hij alles vanuit Spanje dus…

1 like

Via mail of facebook zijn de prijzen van solojapan altijd lager dan via ebay of chrono24. Op chrono24 geeft hij netjes aan waar het horloge zich bevindt, japan of spanje.

1 like

Goed om te weten.
Welk emailadres gebruiken jullie dan ?

Gewoon die van mezelf :slight_smile:

2 likes

Had hem dus vorige week wel een mail gestuurd om prijs te vragen vooraleer in de winkel te gaan kijken, nooit antwoord gekregen. Wss zit hij tot over zijn oren in de aanvragen en heeft hij er meer vraag naar dan hij kan krijgen.

1 like

Bijdehandje…:expressionless:

1 like

Mooi hoor, kan niet wachten tot ik die van mij binnenkrijg :wink:

1 like

Goede keuze, veel plezier ermee! Mag ik vragen wat je polsmaat is?

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd en veel draagplezier! :+1:t2:

1 like

Dank je, 17cm

7 likes

Ik heb nog altijd zo’n idee van dat de korting die hij bij verzending vanuit spanje kan geven te mooi is om waar te zijn. Zeker omdat blijkbaar direct vanuit japan incl de importkosten duurder is. Het zou me niets verbazen als ooit eens blijkt dat hij het niet zo nauw neemt met de Europese btw regels. Je kunt namelijk als je levert aan bedrijven bij import naar Europa de btw verleggen naar je eindafnemer in een ander land. Dan moet die handelaar daar alsnog de btw afdragen. Maar wat als je verlegt, maar de ontvanger weet daar niets vanaf? Ziedaar een mooie korting. Anders kan ik zijn toch ruime kortingen niet verklaren.

Maar ja, misschien is het ook allemaal wel helemaal legit.

Ik blijf me ook verbazen over Seiko prijzen de laatste tijd.

Mijn nickname wordt nog goud waard.
:roll_eyes:

Prima dit soort suggesties, maar liever op basis van iets minder aannames. Als hij gewoon een eerlijke ondernemer is (wat is denk) en dit soort berichten gaan onterecht rondzingen kan dat nogal lelijk uitpakken voor hem.

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat heeft dit horloge :heart_eyes:

Ik ben aan het wachten tot deze Seiko 5 naar Nederland komt. Als die wijzerplaat ook maar iets in de buurt komt ben ik blij.

Erg veel draagplezier toegewenst!

1 like

Dank! Veel plezier alvast met het vijfje, mooie kleurstelling.

1 like