Voor de eerste keer een vijfje gekocht. Heb eerder SKX gehad dus ik hoop dat er niet teveel tussenzit in kwaliteit. Hoe is jullie ervaring met de Seiko vijf tov een SKX?
Ik vind het wel echt een mooi horloge. En ik zag dat het een special edition is. Wat betekent dat bij Seiko? Beperkte aantallen of gewoon net wat anders dan normaal?
Ligt eraan welke van de 38675 verschillende vijfjes.
Maar voor mij één pot nat : gewoon een relaxte Seiko, waar je je leven mee kan doen. Niks mis mee.
Ik heb er nu nog eentje, die 10 x beter en mooier is dan een skx. Vond en vind een skx ook nooit wat hebben hoor. Heb er meerdere gehad, maar nooit echt van gecharmeerd geweest.
Hee wacht kijk, ik heb er zelfs nog wat over geschreven:
De Seiko zit nu bij mijn vrouw om de pols, en de Sinn was echt een saaie miskoop en is al lang de deur uit.
Ja ik vroeg me af of kwaliteit in de buurt kwam van de SKX die ik eerder had. Ik heb aantal vergelijkings videos gekeken en lijkt erop dat op paar subtiele wijzigingen na het haast hetzelfde is, dus dat gaat goed komen.
Gefeliciteerd met dit mooie vijfje en ze hebben er nog wel genoeg te koop, net iets anders weer . wat betreft vijfjes, special edition of LE’s, allemaal prima Seiko’s, wel met prijsverschillen. Zou ik mij verder niet druk om maken. Wens je iig veel draagplezier