NA: Seiko SRPL07J1

Wat kan er verkeerd gaan met een Presage? Niet veel dus :wink:

Geniet ervan!

1 like

Heel erg mooi horloge…geniet ervan.
je hebt hem ook met een witte wijzerplaat en zwarte bezel, die vindt ik persoonlijk ook erg goed gelukt.

1 like

Mooi horloge…:+1:
Het pin en kraag systeem werkt prima.
Als je het een paar x hebt gedaan, gaat je het steeds beter af, let maar op.

1 like

Zeer mooi horloge :wink:

1 like

Sjiek! :100:

Veel draag plezier :wink:

1 like

Mooi horloge.

1 like

Het is zeker geen gebrek aan ervaring, vroeger toen ik bij Siebel werkte heel veel gedaan en ik heb best wel wat Seiko’s (en drie Orients gehad). Bij dit systeem zit de kraag niet in het midden maar aan de kant van het pijltje, het verwijderen is de klus niet, maar het terugplaatsen wel, want het kraagje komt telkens weer naar buiten. Maar het is gelukt. En ik roep nogal gauw allerlei heiligen en de Here en zijn zoon aan :grin:

Da’s de 40,5mm (die heb ik, zoals ik schreef; die is idd erg mooi ook), deze is net iets kleiner met 39,5. 't Is maar 1 mm en toch merkbaar met dragen. Deze is precies goed (vind ik dan).

2 likes

Veel plezier met je mooie nieuwe Seiko.

1 like

Mooi model hoor en fijne maat net onder de 40mm. Heel veel plezier hiervan!

1 like

Hij is wat meer bling dan ik gewend ben, en ik ben ook meer van de leren/rubberen banden, maar hij krijgt zeker eerst een kans. Morgen maar eens eerst ermee door Maastricht paraderen.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Inderdaad een leuk horloge. De details geven het net dat beetje extra. Ik ben destijds voor de bruine variant gegaan. Blauw heb ik al genoeg en ik vond het weer eens wat anders.

Je opmerking betreffende de band herken ik wel. :wink: Die zit er bij mij inmiddels niet meer om. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren en ben nog niet helemaal tevreden. Maar dat vind ik ook wel weer een leuk aspect, rommelen met bandjes.

Ik wens je veel draagplezier!

1 like

Das een hele mooi.
Veel draagplezier gewenst!!

1 like

Naast je indrukwekkende voorstel draad, nu een fijne NA. Dank je wel daarvoor.
Plezier hoef ik je met deze Seiko niet toe te wensen: horloges als deze zijn intrinsiek altijd plezierig.

1 like

Toffe NA. Zeer geslaagde look. Veel draagplezier.

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Mooi man :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik vind het één van de mooiste Presage uitvoeringen
Geniet van je nieuwe aanwinst

1 like

Altijd een van mijn favors geweest, top & genieten.

1 like