Duikers, ik heb er een haat liefde verhouding mee. Maar mijn aandacht werd gegerepen door de Seiko Sumo, met name de zwarte variant. Vandaag eindelijk mijn Sumo in ontvangst mogen nemen. Bedankt daar voor @WatchR
Ook in het echt stelt hij niet teleur. De kast met alle lijnen en verzonken bezel is echt uniek Qua afwerking ook een hoger niveau dan ik gewend ben van Seiko duikers.
Zelfs op mijn 17cm pols past hij nog redelijk vind ik. De aflopende lugs volgens de pols mooi. Nu alleen nog opzoek naar een bijpassende rubber band (geen crafter band). Een z20 of een mm300 band wellicht.
@Hieronimus dat leek mij ook door die blauwe gloed een beetje. Ik was niet op de hoogte over evt safier toen ik hem kocht maar mischien dat @WatchR er uitsluitsel over kan geven.
@Skv (waarom kan ik jou niet taggen?) Op de fotos lijkt hij groter dan in het echt vind ik. Hij past net aan vind ik, hij is groot maar niet te groot. De lugs lopen mooi naar beneden af en volgen de pols.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik heb je vorige topic hierover wat gevolgd. Leuk hij toch is gekomen en ik moet zeggen dat de klok erg goed staat zo. Geniet ervan.
Huh, is dat hem? Heb de oranje versie, maar nu niet in de buurt. Zit een rubberen band bij maar die is niet echt super dus een mm300 band erop gezet. Deze lijkt beetje op mm300 bandโฆ?
Ik moet zeggen dat ik dat niet wist In ieder geval net zoโn band als op jouw oranje Sumo Hoe is die band trouwens? Meer zoals de gemalen autobanden als de SKX of lekker zacht als de Turtle?
Lol, ik weet niet hoe die vd Turtle zijn, maar de mm300 band draagt wel fijn. Wel nog steeds ruimte tussen kast en band maar dat stoort mij niet. De keeper vd band is wel fors overigens.
Had hem destijds bij Rob v Monsterwatches gekocht voor 35 euro