NA: Seiko Sumo

Duikers, ik heb er een haat liefde verhouding mee. Maar mijn aandacht werd gegerepen door de Seiko Sumo, met name de zwarte variant. Vandaag eindelijk mijn Sumo in ontvangst mogen nemen. :smile: Bedankt daar voor @WatchR :thumbsup:

Ook in het echt stelt hij niet teleur. De kast met alle lijnen en verzonken bezel is echt uniek :ok_hand: Qua afwerking ook een hoger niveau dan ik gewend ben van Seiko duikers.

Zelfs op mijn 17cm pols past hij nog redelijk vind ik. De aflopende lugs volgens de pols mooi. Nu alleen nog opzoek naar een bijpassende rubber band (geen crafter band). Een z20 of een mm300 band wellicht.

23 likes

Je hebt hem! Veel plezier ermee :blush:

1 like

Misschien dat ik hem ook nog eens ga proberen.
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Geniet er van!
Het lijkt dat er al saffier in zit, klopt dat?

1 like

Mooi hoor, enige tijd geleden de blauwe aangeschaft, stelt niet teleur, veel voor weinig. Veel plezier er mee.

1 like

Vind je niet dat dit horloge veel te groot is voor je pols?

1 like

Nice, van harte Daniel!

1 like

Nee, blijkbaar niet !!!

Dank allen voor de leuke reacties!

@Hieronimus dat leek mij ook door die blauwe gloed een beetje. Ik was niet op de hoogte over evt safier toen ik hem kocht maar mischien dat @WatchR er uitsluitsel over kan geven.

@Skv (waarom kan ik jou niet taggen?) Op de fotos lijkt hij groter dan in het echt vind ik. Hij past net aan vind ik, hij is groot maar niet te groot. De lugs lopen mooi naar beneden af en volgen de pols.

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een lust voor het oog en een genot voor de pols!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Ziet er strak uit :+1:

1 like

Mooie klok, gefeliciteerd!
Qua rubberen band kan je de band vd sbdc005 proberen (de oranje Sumo). Is via Seiya Japan te verkrijgen

1 like

gewoon crafter blue aanschaffen. Topband!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik heb je vorige topic hierover wat gevolgd. Leuk hij toch is gekomen en ik moet zeggen dat de klok erg goed staat zo. Geniet ervan.

1 like

Een van de mooiste duikers Proficiat met dit prachtig horloge

1 like

Daar zat ik ook al naar te kijken. Ook te verkrijgen op ebay in Europa. Ik denk dat ik dat ga doen :+1:

Huh, is dat hem? Heb de oranje versie, maar nu niet in de buurt. Zit een rubberen band bij maar die is niet echt super dus een mm300 band erop gezet. Deze lijkt beetje op mm300 bandโ€ฆ?

Edit: vh web; volgens mij heb ik die tweede

1 like

Ik moet zeggen dat ik dat niet wist :sweat_smile: In ieder geval net zoโ€™n band als op jouw oranje Sumo :sunglasses: Hoe is die band trouwens? Meer zoals de gemalen autobanden als de SKX of lekker zacht als de Turtle?

1 like

Lol, ik weet niet hoe die vd Turtle zijn, maar de mm300 band draagt wel fijn. Wel nog steeds ruimte tussen kast en band maar dat stoort mij niet. De keeper vd band is wel fors overigens.

Had hem destijds bij Rob v Monsterwatches gekocht voor 35 euro

1 like

De tweede is volgens mij de originele band van een Seiko Sawtooth.

1 like