Toffe Tuna! Ik blijf er toch wel zwak voor hebben… ergens wel spijt zelfs dat ik mijn Tuna toen weg gedaan heb. Veel draagplezier gewenst in ieder geval!
Keeper genoemd, in het Engels!
Toffe Tuna! Ik blijf er toch wel zwak voor hebben… ergens wel spijt zelfs dat ik mijn Tuna toen weg gedaan heb. Veel draagplezier gewenst in ieder geval!
Keeper genoemd, in het Engels!
Prachtige tuna. Heel veel draagplezier.
Tuna’s zijn origineel en leuk. Als je ze begrijpt wil je er altijd een in je collectie. Gefeliciteerd!
Heerlijke Tuna!
Gefeliciteerd en heel veel plezier
Van wegdoen krijg je spijt
De mooiste Tuna die er is gemaakt. Jaren geleden verkocht. Op een gegeven moment Rob gemaild en gevraagd of er 1 besteld kon worden nieuw uit Japan. En ja gelukkig 1 van de laatste kunnen bemachtigen. Gaat nooit meer weg dat is zeker. Geniet ervan
Dat is het woord wat ik zocht! In het Nederlands nog steeds geen idee…
Goed bezig!
Passant
Briljant! Ik las ook nog ‘lusje’, maar dan is passant toch mooier
Gefeliciteerd met deze kanjer!
Prachtig
Blijft fijn zo’n tuna. En leuk dat dit exemplaar voorlopig binnen het forum blijft! Proficiat.
gr, HJR
Heel mooi horloge, mooier dan de nieuwste versies.
Gefeliciteerd met deze toffe Tuna
Mooi, blijft een klassieker!
Interessante bracelet… Waar komt die vandaan? Niet mijn stijl, maar wel erg origineel! Draag je hem wel eens op rubber? Je Tuna is top zo te zien .
Dank je. Van zodra ik in 2015 hoorde dat de Tuna’s met de ‘originele’ wijzerset vervangen werden door de nieuwe modellen ook nog snel een nieuwe 017 gekocht.
Ik draag 'm nooit op de B22 omdat die veel te lang is voor mijn 17.5cm pols.
De enige rubber waar ik 'm graag op gedragen heb was een Seiko flatvent.
De bracelet op de foto is een zgn. b.o.r. (beads of rice) van Yobokies.
Dit zijn nog enkele banden waar ik 'm graag op draag.
Vintage leather
Shark mesh
MN-strap
Die lederen band staat hem erg goed! Ook die Nato vind ik gaaf. Goede foto’s ook!