Toffe aanwinst je was mij net voor met deze aankoop.
Ja ben zelf ook niet helemaal weg van die band en zou er zelf een single pas nato op doen .
Mooi horloge! Gefeliciteerd.
Ik ben zelf niet zo’n fan van nato’s maar vind zwart rubber wel mooi. Maar da’s misschien een beetje afgezaagd.
Gefeliciteerd en welkom bij de club van Serica! Hij staat je goed.
Oranje rubber. Altijd goed.
Gefeliciteerd met deze leuke NA. Geniet ervan op een grijze sailcloth
Zo mooi!
Zo geen idee!
Kleur-van-de-bezel textiel zou natuurlijk perfect en megazomers zijn.
Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Staat hier ook op de wensenlijst .
Gefeliciteerd!
Misschien is dit wat.
Die is donkerblauw gemixt met zwart, single pass.
Ik denk dat hij goed gaat werken met de wijzerplaat en neutraal genoeg is voor de bezel.
Anders grijsblauw, want de mint kleuren die ik vind lijken allemaal anders genoeg om te vloeken.
20mm
Dank je voor je uitgebreide reactie op mijn post.
Dat heet dus een non sequitur
Gefeliciteerd met de aanwinst
Ik zou eens een witte band proberen
Ah, mijn fout. Ik zal het even aanpassen.
Wat betreft de mesh band ben ik het met de eerste paar reacties eens: ik zou ook voor een wat zwaarder uitgevoerde milanaise band gaan. Die zijn comfortabel, worden niet vies als je zweet met warm weer en zijn handig in het water. Zo’n horloge hoort toch gewoon nat te kunnen worden, immers. Een goede kwaliteit is alleen niet goedkoop, zwaardere milaneses zijn duur maar voor een duiker vind ik het ideale banden. Bijkomend voordeel is dat ze ook erg ongevoelig zijn voor krassen, er zullen vast krasjes op komen maar die zie je gewoon niet. De bonklip is ook een idee, ik heb een horloge op een vergelijkbare band (Forstner Klip) en die is qua comfort niet te kloppen, maar ik vind het wel meer iets voor een kleiner, lichter horloge.
Bedankt voor de suggesties allemaal!
Een nato in de kleur vsn de bezel zou heel tof zijn maar dat is online schier onmogelijk denk ik.
Denk dat die grijs blauwe CNS dichtst in de buurt komt van wat ik zoek. Dank je Chris.
Een BoR is ook wel een idee maar weet dus niet hoe ik weet of die gaat passen.
Ja… tricky. Moet je proberen…
Trouwens: Ik ben groot fan. Ik moest ook even wennen, heb NATO, Tropic en leer gedaan, het staat allemaal even goed op dit model, maar ik draag 'm altijd op staal.
Het originele staal.
Ik vind de Serica het mooiste op staal.
Vind de Jubilee wel vet…
maar denk dat een Forstner Komfit hem ook lekker past.
Gefeliciteerd! Gaaf kleurtje deze Serica!
Voor een zwaardere mesh zou ik een German made Staib kopen.
Wel de prijzen in de gaten houden. Die lopen nogal uiteen voor exact hetzelfde model kan volgens mij ook onder de 200 euro gevonden worden.
De Bonklip is idd te licht voor dit horloge.
Zelf heb ik een fkm tropic sport van ABP. Maar volgens kan hij ook elders gevonden worden.
Bij ABP heet dit een rally band in rubber.
Heb em zelf ook, erg tevreden mee.
Niet echt knalwit maar een tikkie meer ivoorwit.
Wordt niet vies erg makkelijk schoon te houden.