NA Serica 5303 Midnight Blue en advies gevraagd

Hallo, ben ik weer! Was niet van plan nog een horloge te kopen maar zag deze voorbij komen van Tijner en sloeg meteen toe. Ben er erg blij mee. Anderen hebben al genoeg over dit horloge geschreven dus ik verwijs u voor meer informatie door naar die topics.

(zoals van FatC: NA: Het wachten waard, de Serica 5303)

Ik zal het houden bij wat foto’s en eerste indrukken en eindigen met een vraag.

Positief:

• maat is top
  • geen overbodige datum
  • unieke bezelkleur
  • uniek en prachtig design

Negatief:

• kroon voelt niet superstevig maar ok
  • die mesh band, ik weet het niet

En met dat laatste punt ook direct waar ik advies bij nodig heb: wat voor strap moet ik hier opzetten als ik de mesh niet wil?

Ik hoor graag zowel welk materiaal als welke kleur jullie denken dat past. Ik neig naar nato (single pass) maar alternatieven hoor ik graag. En wat betreft de kleur heb ik geen idee. Ik weet niet eens zeker welke kleur de dial is. Het heet midnight blue maar volgens mij is dat echt zwart.

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor het advies!

43 likes

Hele toffe aanwinst :ok_hand:

Wat grover misschien, zoiets als shark mesh? Maar als je daar van af wilt denk ik dat nato inderdaad een goede kandidaat is, maar ook een tropic? Leer, stof, etc zie ik zo even niet voor me bij dit horloge, denk ik :thinking:

1 like

Thanks. Vooral met de kleur heb ik echt hulp nodig :sweat_smile:

Shark mesh is misschien een idee. Liefst zou ik gewoon staal erop hebben denk ik maar geen idee welke dan zou passen.

Gaaf! Van harte:) ik zou zeggen die serica bonclip
Qua kleur… lastig!:slight_smile:

1 like

Ik zou een mooie zwarte tropic doen, steekt lekker af…

3 likes

Niks aan doen, kwestie van buyers remorse en door verpatsen aan mij :rofl:

6 likes

Het antwoord is toch eigenlijk altijd een NATO?
Olijfgroen oid

1 like

:joy:

Ik zou zeggen tropic zwart of wit, maar grijs of “Charcoal” kan ook mooi zijn.
(Licht-)blauw of -groen kan ook mooi zijn misschien maar dan moet je wel precies een passende kleur bij de bezel hebben, denk ik. Rood/bruin/geel-tinten zou ik van wegblijven.

Een lume groene single pass nato met zwarte streep door het midden.
Tof horloge trouwens! :ok_hand:

1 like

Hoi, mooie aanwinst Taab! Geniet er van

2 likes

Nogmaals gefelicifeerd met de aanwinst Tobias!

Voor mijn gevoel zou hij op een witte FKM zoals deze ook best aardig tot z’n recht kunnen komen.

Mocht het toch niet lukken een passende band te vinden en de klik uitblijven houdt ik me aanbevolen he @MisterTaab :upside_down_face:

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

1 woord: Sailcloth.

(navy blue, white stitching)

1 like

De klik is er zeer zeker wel! Alleen met de band niet zo. Komt vast goed! En anders bel ik jou als eerste :wink:

Jullie raden ook blauw aan, maar past dat met een zwarte dial? Of ben ik scheel en is de dial donkerblauw? :sweat_smile:

2 likes

Prachtige NA!

Heb je al eens een nato (grijs) geprobeerd? Of een grijze tropic?

1 like

Have aanwinst, heel mooi, gefeliciteerd! Ben het eens met de zwarte tropic of een sailcloth.

1 like

Grijs of antraciet kleurige nato zal het erg goed doen :ok_hand:

Toffe aanwinst!!

2 likes

:heart:

Op de foto’s vond ik hem zwart lijken maar de naam van de kleur is wel degelijk midnight blue. Je ziet op deze foto het onderlinge verschill ook een beetje denk ik

Grijze sailcloth zou ook iets kunnen zijn inderdaad

4 likes

Dit is wel ok.

Bor lijkt me ook cool.

Zwarte tropic kan ook altijd.

Wat is de lugwidth?

3 likes

Lekkâh chef.

1 like