Op het randje deze, maar meer dat 15 jaar oud dus een vintage ;-).
Dit model was een tijdje populair hier op het forum, maar de laatste tijd zie ik ze niet vaak voorbij komen.
Anyhow, dit model hoort bij illustere rijtje horloge dat officieel in space is geweest. Zoals ook te lezen is op de schroefdeksel. Onder de deksel zit een Lemania 5100.
Ik heb deze nieuwe aanwinst vandaag opgehaald. Het horloge was vrij compleet met box, rubber band met sluiting en papieren (en een erg leuk Sinn naslag werk met prijzen uit de jaren negentig. Dat waren betere tijden voor de liefhebber!!). Heeft nog wel wat aandacht nodig, aangezien bovenste pusher ontbreekt.
Ik heb hem even op een Nato gedaan, binnenkort maar even op zoek naar een lederen band.
Kortom, ben content met deze kloeke klok. Weer eens wat anders!
Super mooie aanwinst! Ik heb er ooit een kunnen kopen maar ben toen voor een nieuwe 303 gegaan Nog steeds wel een beetje spijt van. Veel plezier er mee en van.
Ik denk dat ik richting Frankfurt moet. Maar misschien is de kroon ook ergens anders te krijgen. Ik moet nog op zoek dus. Als iemand iets weet, hoor ik het graag.
Prachtig, een kloeke Sinn chronograaf met een onverwoestbare Lemania in het vooronder, zoiets zou ik ook wel willen toevoegen aan mijn horlogedoos.
Alvast veel draagplezier toegewenst met deze
ps '74 is een goed jaar