NA : Sinn 556i en een kleine nutteloze vergelijking.

Strak horloge, prima keuze

1 like

Leuke NA. Gefeliciteerd! En tja, ik ben zelf toch meer van Salma Hayek. Maar strak is ie wel, deze Sinn. Benieuwd hoe (lang) hij bevalt. :wink:

1 like

Leuke nieuwe aanwinst! Is echt wel iets anders dan de Oris, die straalt je echt tegemoet!

Misschien moet je de Sinn vergelijken met Jutta Leerdam, strak en sportief, dan is ie veel mooier dan als je steeds aan Victoria blijft denken

1 like

Leuk geschreven! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Toen Victoria nog bij de Spice Girls zat was ze best aardig.

2 likes

Hey Frans! Vergelijken kan altijd. Voor mij de Sinn. Alleskunner. Minimalistisch. Strakke lijnen. Een tijdloos horloge (gekke uitspraak?). Plat vind ik 'm niet, wel niet zo hoog :wink: en dus fijn om te dragen, past onder je mouw. Die band vind ik heel vet, geeft 'm body en wat gewicht aan de pols. En inderdaad, die schroeven zijn top. German (over)engineering. Past bij t-shirt en jeans, maar ook bij een wat meer smart outfit. En die plaat
 zo diep zwart, mesmerizing! Alles is eigenlijk perfect aan dit horloge. De maat past je ook heel goed, is een kwestie van wennen. Door de eenvoud heb je in eerste instantie het gevoel dat er ‘iets’ mist. Maar wat dan? Toeters en bellen? Bezel? Glimmers? Persoonlijk hou ik niet van glimmende gepolijste banden/schakels tenzij een jubilee
 Deze Sinn is zo goed, omdat ie is zoals ie is. Als designer weet ik als geen ander hoe lastig het is om iets moois/goeds te maken met zo weinig. Ja, ik heb 'm verkocht. Het ego wilde iets anders en er moest funding vrij komen. Toch zou het me niets verbazen als er in de nabije toekomst toch weer eentje in de collectie komt. Maar binnenkort eerst een Tudor. Ik weet het zeker. Denk ik. :sweat_smile:

4 likes

Big boobz, no brain.

1 like

Yep , I care.

Het is.

Mss wel.

1 like

Mooi horloge, leuk verhaal. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Hahaha heerlijke vergelijking :wink:

Maar die 556 staat je prima Frans

Mooi van eenvoud :ok_hand:

1 like

Prima keuze, geweldig afgewerkte Duitse degelijkheid, ik ben ook Sinn-fan sinds dit jaar.
Groet van z’n broer, de RS:

3 likes

Yep, daar heb je zeker gelijk in.

Helemaal niks :slightly_smiling_face:
Maar zoals de titel al aangeeft, een nutteloze vergelijking. Was ook met een knipoog, maar dat wist je al.
De Sinn zit perfect, “hoort” ook bij mij, hele goede aanwinst.

Eén dezer dagen komt er nog een verhaaltje over je Citizen :+1:t4:
Was je nog bij Yemen geweest? Wel doen hĂš :shallow_pan_of_food:
Ga voor de fahsah met malawahbrood.

Écht eten.

Heb jij deze al eens gehad :thinking: Zit ook in jouw vijver qua smaak.
@Amsterdamcallin gaat nu weer voor die Ranger die jij hebt.

2 likes

Yemen moet nog, staat op de lijst To Do :wink: Thanks voor de tip in ieder geval.

Citizen: ben benieuwd naar je mening. Ik ben fan. Voor dat geld vind je geen betere in deze stijl.

En was donderdag bij S&C om Tudors te passen. De Ranger op staal is nog niet te krijgen (voor mij in ieder geval). Wel op rubber of stof. De blauwe 58 is ook met me aan het flirten. Ben in de war :joy:. Heb de zwarte ook gepast, was beschikbaar. Die wordt het niet. Ik ga even een paar dagen koud douchen. Moet alles even op een rij zien te krijgen in het hoofd. Dat krijg je als je een paar horloges verkoopt
 dan moet je ineens nieuwe knopen doorhakken. Wat een feest.

2 likes

Zeker :ok_hand:

Ranger verkocht aan @anon53002072EV voor de aanschaf van een Pelagos39 :wink:

Net een ander huis gekocht dus even geen uitgaven meer, maar wie weet. mijn huidige huis is verkocht ( onder voorwaarden) dus als er na verbouwing nog wat kleingeld over is :innocent:

2 likes

Zo ontzettend eens!

Mooi horloge man, mega inzetbaar en dus een winnaar .

3 likes

Mooie NA. Hier ga je zeker plezier van hebben :grinning:

1 like

Hele mooie NA en leuk vergelijk. Ga je vast veel plezier aan beleven.

Deze, of met rode wijzer, staat ook nog op mijn wensenlijstje.

1 like

Je zou die Oris met een duiker van Sinn moeten vergelijken denk ik zo. Maar die aankoop is al een stap in de goede richting. :wink:

Geniet er van, let wel op met het bijgeleverde tooltje, dat is waardeloos in gebruik. Dat spulletje gaat volledig in tegen alles waar Sinn voor staat.

1 like

:man_facepalming:t4: zal niet

Luxe probleem :smile:
Maar hier staat regelmatig wat te koop, dat scheelt ook. Zowel de blauwe pelagos als de Ranger.

2 likes

Gefeliciteerd !
Gelukkig kunnen we even uitrusten na 10000 keer de Oris voorbij zien komen.
Maar ik vind de Oris mooier is wel een echte duiker.
Denk dat die er wel weer snel bij komt bij jou.
Maar voor nu veel draag plezier.

1 like

Héél mooi en “tijdloos” horloge.
Persoonlijk vind ik die met de rode seconden wijzer het mooiste. Zo ben ik ook echt fan van Damasko’s.

Maar dat terzijde.

Gefeliciteerd met je NA !

1 like