NA : Sinn 556i en een kleine nutteloze vergelijking.

Mooi verhaal! Met dit soort plaatjes snap ik het ook veel beter :wink:

P.S. de Fortis Aeromaster Steel day/date is ook mooi vergelijkingsmateriaal. (Makkelijk aanpasbare “dame” vanwege de schroefjes en ze heeft de goede “vormen”)

5 likes

Heel leuk geschreven review, heb het met veel plezier gelezen.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!
Wat mij betreft wint de Sinn hoor :ok_hand: Zo’n beetje alle nadelen die je noemt ten opzichte van de Oris zie ik juist als voordelen! Hij had nog iets ‘saaier’ gemogen van mij (Geen Sinn op de wijzerplaat en geen datum)

1 like

Tja, soms als je een leuke aanbieding krijgt aangeboden moet er geld worden vrijgemaakt :grin:

1 like

Sorry hoor. Zal het niet meer doen :smirk:
Da’s ook wel een verschil met die Sinn. De Aquis was natuurlijk perfect voor foto’s, want die kleur veranderde continu. De 556 is zwart, punt. Niks glimt of verandert aan het uiterlijk.

En waar het Oris topic altijd aanvoelde als een gezellige bruine kroeg, is het Sinn topic een dood zooitje (ongeveer om de 2 dagen een foto). Snap nu wel waarom :joy:

Ben nu van alle duikers af, was er juist klaar mee. Drie nieuwe horloges gekocht, waar ik ook alles mee kan doen alleen dan minder aanwezig.

Een foto zegt meer dan 1000 woorden he :slightly_smiling_face:
Wacht, nog even voor degene die het nog niet helemaal snappen :

54 jaar he. En still growing. Rechts :skull:

Snap ik ook hoor, smaken verschillen :+1:t5:

De naam Sinn staat wel leuk, automat mag weg, en die datum mag van mij ook wieberen. Zie ik toch niet meer :face_with_monocle:

Maar ik ben er erg blij mee, absoluut een fantastisch horloge.

4 likes