NA: Sinn EZM 3F

Afgelopen week de trekker overgehaald. Er moest een Sinn EZM 3F bij komen.

Mede door aanmoedigingen van @Svennos, @Bidle, @Honey_Badger en anderen … Gebruikt is deze variant al maanden niet voorbij gekomen op Uhrforum of hier, daarom maar online gekocht bij Sinn. Korting doen ze niet aan, maar dat is niet erg want ik vind de prijzen fair.

De specs zijn heerlijk:
41mm breed, 20mm lugs dus makkelijk banden wisselen en slechts 11,7mm hoog. Waterdicht is deze vlieger tot 200 meter met een geschroefde kroon, dus zwemmen lukt ook prima.
De ontspiegeling is bizar goed.
De kroon aan de linkerzijde zou moeten zorgen dat er niets in je hand prikt.
En de capsule aan de rechterzijde geeft aan wanneer een onderhoudsbeurt gewenst is.

Als band heb ik gekozen voor Rubber. Vind dat wel passen bij een Tool watch. En bij de stalen band vrees ik dat die concurrentie met m’n Rolex Explorer (met Easylink sluiting) niet zou winnen.

Foto’s…:

85 likes

Erg mooie Sinn!

Geniet ervan!:+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Heerlijk klokje!

1 like

Nice!

1 like

Heerlijke Sinn…een beste keus. :ok_hand:

1 like

Mooi! De afwerking is van een hoog niveau :ok_hand:

1 like

Gaaf ding Remco!

1 like

Kan er eigenlijk niks Sinnigs over zeggen, anders dan you’re a Sinner enne ik krijg spontaan weer Sinn in Sinn als ik dergelijke Sinnvolle aankopen voorbij zie komen. Veel draagplezier, topklok… deze Sinn! :ok_hand:

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze meesterlijke tijdgenoot!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf ding! Ik heb zelf de EZM3 op de korrel. Wel iets drukkere wijzerplaat dan de F maar vind dat wel goed passen.

2 likes

Ja de “gewone” met de cijfers op de wijzerplaat is wat drukker maar ook mooi en een stuk makkelijker gebruikt te vinden.

I like 'm clean …

1 like

Heerlijk subtiel! En toch nog een beetje flair met die rode details. I like it :sunglasses:

2 likes

Jaloers hoor! Hoe groot is je pols eigenlijk @Bauhaus ?

1 like

Toevallig was ik vrijdag bij Sinn in Frankfurt. Sympathieke ontvangst en een prachtige collectie. Veel plezier met de EZM3F, een goede keuze!

4 likes

Gaaf model met die mooie techniek waarmee dit merk zich onderscheidt. Goeie keuze!

1 like

Supervet! Jammer dat ze m niet met rode datum uitleveren van de gewone EZM3. Deze staat iig hoog op mijn lijstje.

1 like

17cm

Past prima, lugs zijn kort

1 like

Heel mooi! Hoe is het rubber?

1 like

Erg soepel en comfortabel.

Wel een beetje een stofmagneet, als ik het mij goed herinner. :wink:

1 like