NA: Sinn EZM 3F

Mooie aanwinst ! Mooi eenvoudig strak sportief ontwerp, prima afleesbaar :heart_eyes: toppie !
Veel plezier er mee!

1 like

De “duiker” variant is wel dikker. Zal dus toch wel ander (dikker) glas zijn en wellicht ook wat andere aanpassingen aan zijn gedaan.

1 like

Dat delen we die gedachte, echter het echte bauhaus kan mij niet bekoren. Ik hou wel van redelijk clean, geen datum het liefste en verder uren, minuten en seconden.
Ik ben nu dan ook een kleine 2 maanden zeer verguld met mijn Sinn 556I wat ik zelf een prachtig horloge vind. Geen datum en wat minder toolish vanwege de polished indices en wijzers.

En de maat is voor mij ook van belang, 38.5mm is voor mij prima en zou ook kleiner mogen. Groter vind ik voor mezelf al snel net even te veel.

1 like

? Deze snap ik niet …Waarom is dat makkelijker?

Omdat dan je kroon niet diep onder het uiteinde van de handschoen aan je linkerhand verstopt zit. Maar aan de ‘open’ kant. Je moet dan waarschijnlijk nog steeds de rechter handschoen uit doen om de kroon te kunnen bedienen, maar de linker kan aanblijven.

2 likes

Dat dus, dank :laughing:

Overigens was ik nog vergeten te vermelden dat de olie in dit horloge ongewijzigd funcioneerd tussen -45° en 80° (als ik me niet vergis). Had ik al gezegd dat ik het een topklok vind? Ik wil er ook weer één…:cry:

Groeten
Rutger

2 likes

Hele mooie. :ok_hand:

1 like

Dank voor al deze informatie Rutger! Zie btw net dat dikte verschil tussen een duiker en flieger EZM maar 0,6mm is … dat is niks … Mijn voorkeur gaat ook naar de duiker, de dial is net wat drukker.

Was je vroeger Navy Seal? :joy:

1 like

Met een Sinn zit je altijd goed :ok_hand:t3:

1 like

Brommer rijder. :upside_down_face:

1 like

Nee, ben een collega van je zus maar de rest hoeft niet te weten wat ze doet :wink:

Groeten
Rutger

Ps
Zie net dat ik antwoord geef op de vraag aan Candide, sorry :rofl:

1 like

Ah, interessant. Heb je daar meer informatie over?
Heb mijn EZM 3 dit jaar laten servicen, net op de factuur gekeken en daar wordt inderdaad heel neutraal gesproken over het vervangen van de ‘protective gas’

Heerlijke eenvoud maar zeker niet saai, echt een mooi horloge. Ook goede keuze om m op rubber te dragen, alleen die letters ‘sinn’ hadden voor mij niet op de band gehoeven. Maar ach, als dat alles is … Dikke like :+1:

1 like

Top. Precies waar ik naar zat te kijken als beater :grin:

Valt deze als 41mm of valt het mee? Niet bijster hoog iig.

1 like

Eerder als 40mm door de korte lugs en minder dan 12mm aan hoogte :+1:

Jij zou hier heel mooie foto’s van kunnen maken :wink:

2 likes

Haha dank u voor de info :+1:t2:

1 like

Mijn iPhone 6s kan niet op tegen jouw skills & tools :raised_hands:

1 like

Mooi strak horloge, kan niet anders zeggen.
Van harte gefeliciteerd! :tada:

1 like

Mooi hoor!, geniet van je NA. :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie aanvulling op de indrukwekkende collectie Remco! Enjoy!

1 like