Ik ben niet zo van de dressers eigenlijk.
Prachtige Sinn!
Wat een set! Die EZM13 is ook cool zeg! Die staat bij mij hoog op de lijst van horloges die ook ooit gehad wil hebben.
Wow die is echt Top Dude!!!
een prachtig horloge, de kleuren met de kast, band, wijzerplaat en becijfering is zeer geslaagd
Dat kun je wel zeggen.
Mooi ding man, wow. Die wijzerplaat is ook lekker!
Veel draagplezier.
Dan wordt het goed zoeken, want inmiddels niet meer vanuit Sinn leverbaar. Wellicht zwerft er nog hier en daar iets bij dealers.
EZM13 is een bijzondere klok. Blij dat ik hem vorig jaar zomer heb kunnen aanschaffen.
WaanSINNig mooi.
Wow, super gaaf. Veel plezier er mee
Bam. Wat een gaaf ding is dit zeg.
Niet mijn kopje thee, maar veel plezier ermee!
Ja, da’s een gave klok.
Doe t gobie, do it!!
Neen, dat zal niet gaan. Ik heb net dat andere object gekocht waar we recentelijk over spraken.
Inclusief die 14.000 xxxl roze heupslips???
Ze zijn bij Sinn ook allemaal uitverkocht.
Misschien nog ergens bij een dealer.
Xxxl is te klein voor mijn clientele. Die vallen buiten de reguliere maten. Overigens……, heupslips…… die heb ik niet in het assortiment. Alleen micro-, mono- en bikinies.
Ik stuur je wel een catalogus toe met mooie foto’s. Kun je met je vrouw samen bladeren.
Maakt niet uit. Heb net een pennetje voor een schakel van een bandje besteld. Ook erg gaaf.
Waaw, heerlijke plaat zeg. En wat een viertal ondertussen.
Hoe ziet jou volledige collectie er eigenlijk uit? Ik zelf heb me voorgenomen nooit meer dan de helft van mijn horloges van Sinn te laten zijn, maar weet niet of ik dit kan volhouden.