Dacht dat je mijn vrouw wel kende. Die past daar 7x in.
Extreem mooie klok!
Excuus. Ik bedoel je vriendin.
Nou ja, dat is even een teer punt.
Ik had me enige tijd geleden voorgenomen dat erin de horlogedoos van zes dus ook maar echt zes horloges passen. Dat zou dan de collectie moeten zijn. En die ene om de pols dan uiteraard.
Toen schoof ik al iets op door te zeggen: die G-Shocks lopen op de zon, dus die mogen voor het raam en hoeven niet in de doos en tellen als zodanig niet mee…
Daarnaast was het ook nooit mijn bedoeling om 4 Sinn’s te hebben. Dat is zo gelopen. Maar geen seconde spijt van. Ik koop horloges om te houden. Niet om te flipperen.
Nu de keuze: grotere doos, of horloges wegdoen.
Ik heb nu
Sinn 104, Sinn UX, Sinn EZM13, Sinn U1 DS, Breitling Blackbird (heb ik al een liefhebber voor en gaat waarschijnlijk wel weg), Citizen NY0040, Vostok Amphibia 120 case, Archimede Pilot-style van een jaar of 10 geleden (maar loopt slecht en heeft service nodig, maar ik weet niet of ik dat nog wil doen, want draag de klok nooit) G-Shock GW-M5610-1ER, G-Shock GW-7900-1ER, en een Parnis Flieger (cheap) om te kijken of ik zoiets leuk vind. Conclusie daarvan: Ja, ik wil een “echte” Flieger.
De 4 Sinn’s, de Citizen, Vostok en G-Shocks blijven. Dan voldoe ik aan de aan mijzelf opgelegde beperking: Horlogedoos gevuld en twee in de zon.
Tenzij…
De Sinn 556 Blue staat ook nog op mijn lijstje, want die heb ik vorig jaar gepast in Frankfurt en is toch wel erg gaaf…
Pfff. Verrotte hobby ook.
Hele mooi U1 zeg!
Mooie aanwinst voor deze fraaie collectie.
Ook mooi.
Prachtig.
Gefeliciteerd met de Sinn!
Mooi ding, geniet ervan!