NA SKMEI op de schaal van fout?

geen zorgen, ik ben het met je eens. vroeg me alleen af wat de forum regels hierover zijn. maar dat heeft TS zelf al beantwoordt

2 likes

Nee… gewoon nee…

Fouter dan fout :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Inderdaad. En de Mod heeft op mijn vraag over Parnis aangegeven dat die een Hommage is en geen Replica omdat er geen Panerai op stond., Is niet mijn verzinsel hoor.

1 like

Appels en peren

Iets wat 99 % lijkt op een Panerai en waar Parnis op staat is dus in jouw ogen anders dan wat lijkt op een G-shock en waar Skmei op staat? Ik zie hier geen appel en peren of het zouden de merken moeten zijn.

4 likes

Het is geen replica, basta! Gelukkig zijn er regels opgesteld en deze voldoet hieraan en da’s maar goed ook anders zouden er nogal wat Steinharts e.d. verbannen worden, en dat lijkt me een slechte ontwikkeling.

@HorlogeOpa Ik vind het eigenlijk interessanter om van je te horen hoe 'tie is :slight_smile: Als ik de display layout zo zie lijkt het erg veel op Casio, maar de knoppen zitten op een andere plaats. Heeft 'ie een backlight of is het een oldschool lampje? En hoe is de bezel/band? Ik zie dat ze die ook ‘los’ verkopen zonder merk erop. In het zwart misschien een betaalbaar alternatief voor de combi bracelet?

Hear, hear. Ik vind “hommages” ook een versluierende kut term. Maar volgens de HF regels is een Kmei een “eerbetoon” :joy::joy: Best grappig toch dat je eer brengt aan G-shock? :joy:

Slecht geslapen vannacht? Zo lang er een andere merknaam op dit soort rommel staat is het geen replica in de definitie die op dit forum wordt gehanteerd. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

Er zit wel een lampje achter dat even aan en weer uitgaat met knop links onder. Verder alarm, stopwatch, eeuwige kalender ( nou ja eeuwig…) dual time, snooze, 12/24 uur setting, countdown timer, EL blacklight.

Band voelt nou niet direct stoer, massief, vouwsluiting microverstelbaar.

1 like

:joy:
Jij weet net zo goed als ik dat er niet één definitie op dit forum is die niet bediscussieerd wordt

1 like

Dat maakt het juist zo leuk hier :joy:

1 like

Ja OK dat is zo. Maar je verwacht het eigenlijk niet met dermate logische forumregels en zo’n enorm duidelijke, consequente en consistente moderatie :rofl:

Sorry van mijn vorige reactie :cold_sweat::joy:

2 likes

Ik ken je digitaal langer dan vandaag, op jou kan ik niet meer boos worden :kissing_heart:

1 like

Door de brushing zeg ik 10, het is net of dat met een schuurpapier korrel 40 is gedaan. Maar als jij hem leuk vindt, veel plezier ermee!

Zier er inderdaad niet fijntjes uit. Heb deze overigens gewoon voor de lol gekocht. Er zit nog genoeg echts in de horlogedozen :joy:

:100: :smile:

Ookal zal dat niet zo zijn, dan mag dat jouw plezier niet bederven. Ieder zijn meug of budget :+1:.

Zo fout, fouter kan dus bijna niet? :joy:

1 like