NA SKMEI op de schaal van fout?

Gewoon nieuwsgierig nadat ik er op HF over had gelezen en na twee weken door Dr Ali bezorgd. € 20.
Hoe verhoudt deze zich op jullie schaal van fout met 1 als bijna niet fout en 10 als onovertrefbaar fout?

3 likes

Ligt er voor mij een beetje aan wat een equivalente g-shock je had gekost?

equivalent qua uiterlijk voor ik alle g-shock puristen over me heen krijg

Minimaal 300 schat ik ivm metalen versie, deze heeft alleen niet de koppeling met atoomklok cq satelliet en geen blue tooth zoals de 450 versie.

1 like

Fout, en ook niet toegestaan. Want replica’s zijn hier niet toegestaan

8 likes

Een horloge… zonder meegeleverde stroopwafels? Is alles wel in orde, @HorlogeOpa? :cookie::milk_glass:

1 like

Bijna onovertrefbaar fout dus.

2 likes

Niet weer die discussie scp er staat Skmei op en geen G-shock en het woord hommage lijkt me ook niet van toepassing. Het is een schaamteloze kopie met een andere naam erop en kost € 20,00 :joy:

1 like

Is het een replica? Er staat geen g shock op? Weet niet of dat dan als replica gezien wordt binnen de HF regels :thinking:

Het is op z’n minst twijfelachtig

Je geeft zelf het antwoord al:

1 like

Heb dit eens gevraagd aan de Mod. Pas als er G-Shock op zou staan is het binnen de forumregels een nepper, replica.

3 likes

En ook geen solar zo te zien

Klopt. Batterijtje.

Moet je eens opletten als ik hem over een weekje of zo hier te koop aanbiedt… minutenwerk wordt dat :joy::joy:

4 likes

Zo lang je hem niet in het G-Shock only topic post. Maak even een Skmei only topic aan.

2 likes

Haha :joy::joy::+1: in ieder geval wat leven in de maandagbrouwerij. Paar weekjes en je kunt biden in het blauwe gedeelte :+1:

SKMEI zou mij 20 euro moeten betalen, als dat een antwoord is op je vraag.

Ik geef het door :+1::joy:

1 like

Doe mij de real deal maar.

wel met een Ali bull bar. Dat dan weer wel :kissing_closed_eyes:

Vind trouwens wel dat ze voor 20 piek die brushing wat netter hadden mogen doen.

2 likes

Ja, het is een

En dat is in mijn ogen dus een replica. Niet over hommage beginnen aub, dit is gewoon een 1 op 1 kopie minus het merkje dan.

1 like

ik vind al dit soort dingen geen horloges. Soms misschien handig voor bepaalde beroepen, maar anders : Nee.
Dus tja, of er nou G-shock, G-spot of SKMEI op staat, i dont care :sunglasses:

2 likes