NA SKMEI op de schaal van fout?

Tja voor mij ontzettend fout, een gejat ontwerp blijft een gejat ontwerp, of deze nu 20 of 200 euro kost.
Maar goed, deze discussie blijf ik verder uit, valt in de zelfde categorie als onderstaande van mijn zoon :
Links Casio Mudmaster, rechts Ali china dinges
9,85 inc. verzendkosten
Band is stug plastic
Waterdichtheid ? ik zou het niet proberen…
De enige functie is tijd aangeven
Alarmfunctie werkt altijd, je weet alleen nooit wanneer ie gaat piepen…
Digitale tijdsaanduiding is los van de wijzerfunctie (en echt ruk in te stellen)

1 like

Replicas zijn verboden op dit forum…

Volgens de omschrijving binnen de forumregels zijn dit “hommages”, cq look-alikes zonder de merknaam van het oorspronkelijke model. Daarmee zeg ik niet dat ik ze mooi vindt maar jouw bewering is onjuist en ongenuanceerd zoals wel vaker. Net als met Sternglass of zo iets toch?

By theway, je kunt hier een vlaggetje :triangular_flag_on_post:voor de mod aanhangen. Wie weet verwijdert hij mijn topic wel No hard feelings als hij dat doet hoor, maar volgens mij mag dit wel.

2 likes

Er staat nergens “Casio” op, dan is het een hommage… of is het een replica als ie een tientje kost , en een hommage boven de 400 ? :thinking::thinking::thinking:

1 like

simpel, volgens de forumregels is iets geen replica als er geen of een andere merknaam op staat. Of iedereen het daar nou mee eens is, is een ander punt dat al 334981 x (echt waar) aan de orde geweest is hier :slight_smile:

2 likes

Ik heb nog een echte hommage (eerbetoon) met de merknaam van het oorspronkelijke model erop , de Omega Speedmaster Ultraman :joy:, zit ik nou fout of heb ik daar iets leuks gekocht? :joy:

2 likes

Nothing more and nothing less

Voor 20 euro wil ik m !!!

Moet ik dan morgen toch de band op maat maken of heb je dat liever niet :joy::joy:?

Wat is er met de band ?
Dat heb ik gemist ?

Niets maar veel te groot voor een toch al forse pols.

Jij en hommage. Hoe is dat mogelijk :see_no_evil::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Hoe ouder hoe gekker :joy:

Vind het ook niet kunnen @Chillekasper
Dit geloof je toch niet !

2 likes

Stay tuned people , stay tuned, do not leave the forum :joy:

2 likes

Mind blowing :laughing:

Ik was in G-Shock toen ik het las !

3 likes

Slik een Invictapilletje en alles komt goed.

Invictabletje

2 likes

Shit, dat had ik willen verzinnen :rage:

1 like