NA SNXJ89 NOS of toch niet?

Gewonnen via een veiling op ebay, zelf het uurwerk moeten wisselen omdat deze niet meer goed liep.
Ben er erg blij mee, wellicht in de toekomst een andere dial om hem wat meer van de pols te laten knallen.
Omdat een foto meer kan zeggen dan 1000 woorden hier de foto’s.

Ik vraag me alleen af of deze ongepolijst is? Verder is hij helemaal kras vrij en de jubileeband was ook nieuw. Dus ik hoop dat ik een NOS heb gekocht.

9 likes

Istie Nieuw, Ongedragen en in de Stickers dan is het goed mogelijk…
In dit geval denk ik jammer maar helaas :wink:

Overigens proficiat met je nieuwe aanwinst!

1 like

New Old Stock, dus zou kunnen, maar nu niet meer. :wink:

2 likes

Mooi exemplaar!

1 like

Ik denk heel eerlijk gezegd dat een andere wijzerplaat in zit. Ik heb een snxj89 en die wijzerplaat is sunburst zilver. De jouwe lijkt geel-ig. Daarnaast is hij full lume en dat heb ik nog nooit op een snxj gezien.
Hier foto van mijn exemplaar.

2 likes

Nee. Tenminste die full lume dial SNXJ89 bestaat niet. De bezel is niet verwijderbaar en die ziet eruit als nieuw, jubilee idem. That’s a good thing. Maar ik vermoed dat iemand wat bij elkaar heeft geraapt om wat centjes te maken.

Gelukkig zit je op het forum met toppers en lees ik dat je zelf een uurwerk kan wisselen.

Ik heb hier een orginele SNXJ89 dial en een SNKK77 dial.

Je mag ze beiden hebben voor een postzegel, op de voorwaarde dat je vijf keer “BIPS” at random onder nieuwe topics zet als eerste reactie wanneer je ze ziet verschijnen :sunglasses:

19 likes

Da’s op zijn Engels :stuck_out_tongue_winking_eye:

@StefanvV Dit wil je.

Een blauwe wijzerplaat is misschien ook gaaf, maar de sunburst past echt mooi bij de kast. Het maakt het horloge één geheel en zowel sportief als netjes.

1 like

Hahaha, bedankt voor het aanbod, zie zien er mooi uit! vooral die rechter. Denk als ik dat 5x post ik daarna nooit meer iets mag posten :stuck_out_tongue:

Het uurwerk verwisselen was echt een drama voor mij, nog nooit eerder gedaan. Heb nog een 2e set zonder werkend uurwerk en volledige kast. Maar die dial is licht beschadigd en dat is storend vind ik persoonlijk.

Die is inderdaad wel anders, Vind die van jou ook mooier!

1 like

Een 7s26 uurwerkje is zo op de kop getikt. zoek op ebay naar sexy aparte seiko 5 wijzerplaat erop en gaan.
Houdt je er een netjes en origineel en eentje met een kleurtje/motiefje naar jouw smaak!

Die van mij heb ik uit een nieuwe SNXJ89 gewipt terwijl hij nog in de stickers zat.

Haha tuurlijk niet, @Jur weet wat voor een etter ik ben. Maargoed, mocht je het willen, dan weet je me te vinden. Onthou goed dat je nu hetzelfde gaat horen als de vertegenwoordigers waar ik vaak mee om tafel zit.

Dit is de deal die ik op tafel heb gelegd. dus het is kiezen of delen mien jongen :joy: Zelfs voor honderd euro krijg je ze nu niet, dat snap je :sunglasses:

Ik bedoelde de dial op mijn foto, die van jou ziet er goed uit!
Zal eens kijken of ik het ergens sneaky kan doen en dan zal ik jou wel ergens taggen :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is onnodig. Ik zie het vanzelf in je geschiedenis.

En vergeet de capslock niet :upside_down_face:

3 likes

Bipsbipsbipsbips

Als tip: Jur ziet bovenstaande nooit!

2 likes

Haha thanks voor de tip alleen ik moet denk ik het woord los posten, dus het valt op of mensen gaan het reporten.

1 like

Bedenk anders een alternatieve manier.
Ik kan er wel een paar bedenken.
Probeer het een beetje verdekt te doen.
Succes
!

1 like

Niet “denk ik” en als eerste reactie op een nieuw topic met capslock. Kom kom, we gaan de regels niet verdraaien. Als je het wil is het gewoon even de tanden op elkaar en doorbijten.

Die is er niet.

Ik kreeg laatst van de manager te horen dat de vertegenwoordigers niet zo dol op ons lab zijn. Ik snap nu zelf wel waarom :full_moon_with_face:

Het kan niet eens. Een verwend jong met een obscure smaak zijn mag best maar je moet wel iets vragen wat kan. :point_up:

Verzin er anders nog wat omheen of zo. :sweat_smile:

1 like

SMIKKELBIPS

2 likes