Gefeliciteerd met dit extravagante horloge! Nog wel even wat eindredactie op je verhaal toepassen, anders daal je in rang bij de taalnazi’s.
Je bent mij voorbij Chris! Ik zit nog steeds in de fase dat de Speedy mij niet kan bekoren. Maar dat neemt niet weg dat ik je alle geluk wens met dit ikoon, want dat is het natuurlijk wel.
Vorige week op het terras van de Hemel moest ik nog wel even aan je denken trouwens.
Mooi hoor! Van harte!
Heel leuk om te lezen en een prachtige horloge!
Ik kan het niet meer redigeren, dus dat was erg irritant, ook met die verkeerde link.
Tja, in mijn enthousiasme te weinig tijd genomen om het echt goed door te lezen.
Begrijpelijk.
Dat is geen fase, jij bent op onverklaarbare wijze volledig verslingerd aan die lelijke duikers.
Even maar?
Daar hebben we ooit gezeten ja, dus je had de route onthouden!
Geloof het of niet maar ik heb jaren terug al een Omega speedmaster gehad
Ik schaarde jou onder dat gedeelte. Maar jou kennende kan het ook dat je alleen het verhaal gaaf vindt.
Ik geloof je niet.
Ik heb je verhaal niet gelezen omdat het te weinig alinea’s bevat. Een inspanning leveren doe ik morgen weer.
Ik bedoelde de FOIS ten opzichte van de gewone Pro! Opgelegd logo, coolere wijzers, leukere kast…etc. Ik stem voor een frisse Molequin Riviere band.
Dat is pijnlijk.
Mooie aanwinst, veel plezier!
Prima keuze! Voor mij blijft een reduced nog altijd, ondank z’n makken, lonken
Leuk verhaal! En een nave NA! Veel draagplezier
Gefeliciteerd, zo’n aanwinst maakt je blij, veel plezier ermee
Echt niet!
Herkenbaar!