De mooiste speedmaster wmb Chris. Volgend seizoen een inspectie en wrist shot met mijn pols.
Dat was wat ik dacht toen ik indertijd jouw avatar met uitleg zag.
Mooi horloge, mooi verhaal.
Er resteert eigenlijk maar 1 vraag:
Is er weer een nieuwe relatie gekomen nadat je vriendin er met die autist vandoor is gegaan?
Neen. Ik ben single en word geen klant bij je.
Het zijn anders barre tijden hier. Mss moet ik op zoek naar nieuwe doelgroepen. Single mannen of zo.
Mijn voorraad boxers van Hollister en Superdry is nog lang niet op.
@Ruud mag van mij altijd pochen met zijn Rolex hoor. Daar is hij voor behandeld.
Het is een insidersgrapje Rick, je wilt niet weten hoeveel moeite die jongen moet doen om me met een Speedy te complimenteren, dus zijn reactie waardeer ik zeer. Hij wil niet toegeven dat zijn Sub saai is maar moet het diep in zijn hart beseffen.
Mooie speedmaster en je verhaal leest lekker weg.
Haha duidelijk, loop nog niet zo lang mee op het forum
Mooi, mooi, mooi
Lekker leesvoer, prachtig horloge
De FOIS is in mijn optiek toch wel echt de mooiste variant, met het opgelegde logo.
Genieten van die mooie aanwinst
Tof geschreven NA! Leuk dat ik heb kunnen bijdragen aan jouw āhorlogereisā op deze manier. Mogelijk interessant kijkvoer, een video waarin alle verschillen tussen de reguliere Speedmaster en de FOiS aan bod komen.
Ik had hem al gezien Rick, met nog een stuk of vijf videoās over de FOIS. Ik ging niet over ƩƩn nacht ijs.
Ik vind zoān FOIS de leukste moderne Speedy.
ZƩker nu er goede en betaalbare bracelet opties zijn zoals de nieuwe flatlink van Uncle Seiko:
Nee.
Prachtige aanwinst,veel draagplezier .
Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!
Ik wacht wel op de verfilming van het verhaal.
Bruce Willis as
Dikke feli met de NA.š„³
Volgende topic word hoe kom ik op de lijst van de AD want ik wil een sub.
Gave aanwinst en leuk geschreven! Van harte!
Edit: net nog je verhaal over de mooie constellation van je vader gelezen. Naast het verdrietige feit dat je je vader al zo lang missen moet wel een mooi verhaal!
Goed geschreven!
De FOIS begint me steeds meer te bekoren, mooi!