Leuk verhaal blauwbeer. Geniet van je nieuwe aanwinst. Ik ben benieuwd wat de volgende wordt.
Gefeliciteerd en veel draagplezier !
ZĆ©ker! We liepen rond op zoek naar een goddelijk bier na een warme wandeldag rond het Nijmeegse, ik zei: ik weet wel wat, volg mij naar de Hemel! En de schapen volgdenā¦
Mooie NA, ik vind de andere wijzers een wenselijke afwisseling in de speedmasters die je hier vaak langs ziet komen.
Maar de naam FOIS vind ik toch altijd zo slap overkomen, is gelijk aan laatste komen in een race en dan zeggen āJa ik was dan wel laatste maar ik was wel mooi de eerste die Frits heet!ā .
Maar⦠veel plezier ermee natuurlijk!
Mooi geschreven en prachtig horloge! Veel plezier er mee.
Leuk schrijfsel en een prachtig horloge. Veel plezier ermee
Gaaf ding! Geniet ervan!
Maar wel een like voor het verhaaltje.
Goed verhaal en gefeliciteerd
Heel mooi horloge. Veel plezier ermee.
Mooi man
Hele mooie aanwinst, geniet ervanšš»
Tja wat zal ik er eens van zeggen. Het is geen Speedmaster Professional. Val je eindelijk van je budgettaire geloof, koop je de ānet-nietā Speedy. Jammer. Maar goed. Ieder zijn ding.
De FOIS is naar model van de āEd Whiteā, die qua exploten in de ruimte niet moet onder doen voor de latere Professional. Maw het is gewoon een woordje op de plaat, dat āProfessionalā, want deze 39mm en de 42mm zijn beide moderne versies van iconen.
Mooie aanwinst!
Geniet ervan!
Kijk, dat zijn nog eens stappen. Gefeliciteerd
Leuk zeg. Geen onaardig verhaaltje ook, en grotendeels juist. Geniet ervan hoor.
Prachtig exemplaar!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Ik heb deze zelf ook en draag hem altijd met veel plezier (juist met de bruine originele band).
Hey Chris, mooie aanwinst en een even zo mooi verhaal! Een voorrecht dat ik een bescheiden bijdrage heb geleverd aan jouw ontluikende liefde voor een Omega āwhat elseā Speedmaster . Draag hem in goede gezondheid en met veel plezier!
Willem-Jan
Edit: als je weer eens horloge-advies nodig dan weet je waar je naar Toe kan⦠credits voor deze grap naar @Jurk