NA: Speedmaster FOIS van... Blauwbeer? 😮

Leuk verhaal blauwbeer. Geniet van je nieuwe aanwinst. Ik ben benieuwd wat de volgende wordt.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier !

1 like

ZĆ©ker! We liepen rond op zoek naar een goddelijk bier na een warme wandeldag rond het Nijmeegse, ik zei: ik weet wel wat, volg mij naar de Hemel! En de schapen volgden… :sunglasses:

1 like

Mooie NA, ik vind de andere wijzers een wenselijke afwisseling in de speedmasters die je hier vaak langs ziet komen.
Maar de naam FOIS vind ik toch altijd zo slap overkomen, is gelijk aan laatste komen in een race en dan zeggen ā€œJa ik was dan wel laatste maar ik was wel mooi de eerste die Frits heet!ā€ .

Maar… veel plezier ermee natuurlijk! :grin:

2 likes

Mooi geschreven en prachtig horloge! Veel plezier er mee.

1 like

Leuk schrijfsel en een prachtig horloge. Veel plezier ermee :+1:

1 like

Gaaf ding! Geniet ervan!

1 like

Maar wel een like voor het verhaaltje.

2 likes

Goed verhaal :+1: en gefeliciteerd :clap:

1 like

Heel mooi horloge. Veel plezier ermee. :+1:

2 likes

Mooi man :ok_hand:

1 like

Hele mooie aanwinst, geniet ervanšŸ‘šŸ»

Tja wat zal ik er eens van zeggen. Het is geen Speedmaster Professional. Val je eindelijk van je budgettaire geloof, koop je de ā€˜net-niet’ Speedy. Jammer. Maar goed. Ieder zijn ding.

3 likes

De FOIS is naar model van de ā€˜Ed White’, die qua exploten in de ruimte niet moet onder doen voor de latere Professional. Maw het is gewoon een woordje op de plaat, dat ā€˜Professional’, want deze 39mm en de 42mm zijn beide moderne versies van iconen.

3 likes

Mooie aanwinst!

Geniet ervan! :+1:

1 like

Kijk, dat zijn nog eens stappen. Gefeliciteerd

1 like

Leuk zeg. Geen onaardig verhaaltje ook, en grotendeels juist. Geniet ervan hoor.

2 likes

Prachtig exemplaar!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

Ik heb deze zelf ook en draag hem altijd met veel plezier (juist met de bruine originele band).

1 like

Hey Chris, mooie aanwinst en een even zo mooi verhaal! Een voorrecht dat ik een bescheiden bijdrage heb geleverd aan jouw ontluikende liefde voor een Omega ā€˜what else’ Speedmaster :hugs:. Draag hem in goede gezondheid en met veel plezier! :muscle:t2::sunglasses: Willem-Jan

Edit: als je weer eens horloge-advies nodig dan weet je waar je naar Toe kan… :wink: credits voor deze grap naar @Jurk

2 likes