TLDR maar wat een beauty
en nu wij ook
toch een mooi exemplaar,
draag hem met plezier
Mooie set gefeliciteerd!
Lekker verhaaltje.
Mooie dail🤤, snap je keuze en onderbouwing.
Geniet ervan👊
Eerlijk gezegd snapte ik dat andere topic niet. Want als dit horloge gewoon helemaal gelijk is aan de limited uitgave, wie interesseert het dan in godsnaam of door wijzerplaat er vanaf dag één in zat of er later in is gezet? Daar wordt het horloge in mijn beleving niet anders van, dus als ik zo’n modsukoshi had zou ik nooit meer op zoek gaan naar een oorspronkelijke.
Lang verhaal kort: tof horloge. Ik vind hem mooier dan de standaard Speedy. Gefeliciteerd!
Prachtig horloge! Geniet ervan.
Mooi verhaal en zeker een schitterende aanwinst. Heel veel plezier ermee en gefeliciteerd!
Allereerst gefeliciteerd, kerel!
Mooi verhaal weer! En zoals je weet, ben ik ook geen Speedmasterfan. Maar deze kan ik dan wel weer waarderen.
Begrijp ik helemaal. Ze noemen jou niet voor niets de George Clooney van HF.
Geniet ervan en ben benieuwd of je deze ook meeneemt, eind oktober en wat allemaal nog meer!
Heel mooi Ferry !! En de volgende keer eerst kijken voordat je nee zegt hè zo zie je maar weer je weet nooit
Gefeliciteerd Ferry!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mooi met deze wijzerplaat .
Heel erg mooi, gefeliciteerd!
Ik vind m eigenlijk even mooi als de echte. Ik zie zelfs amper verschil.
Disclaimer: ik heb geen letter gelezen zo benieuwd als ik was naar de plaatjes!
Mooie plaatjes, mooi horloge!
Proficiat!
Geniet ervan!
Mooi
Lieve mensen,
Bedankt voor alle lieve/leuke berichtjes, zeer content mee. En vandaag mocht hij nog een dagje om de pols en dat zegt wel wat toch
Mooi hoor! Heel veel plezier ermee.
Yep, heb mijn woord gehouden, zoals afgesproken
Ehh Frank, zal niet echt de laatste zijn. Maar dat komt dat ik al een half jaar geleden met een maat van mijn afgesproken had om tijdens de vakantie een mooi horloge bij hem te kopen. Toen wist ik nog niet van deze af. En ja, afspraak is afspraak he dus denk nog voor het eind van het jaar 1-2 horloges aan te schaffen
Reeds gedaan, ze zat gisteren alweer te loeren
Dapper
Alleen de leden die mij onderhand goed door hebben, zullen vraagtekens hebben
Vrouwen onder elkaar, kan je als vent niet tegenop. En ze hebben vaak ook een zeer lange termijn geheugen
De spijker op z’n kop
Hou je in de gaten he, ome Ferry ziet alles
Haha, ben benieuwd wie allemaal het geduld konden opbrengen
Eens, zou ik ook niet doen Chris. Maar er zijn hele kleine verschilletjes die een echte diehard fan van de Speedmaster zeker wel ziet, ieder ander niet natuurlijk. Maar het topic van @Watchstick_81 (Jordy) was zeker leerzaam. en was voor hem een lange zoektocht waarbij het soms voor een diehard fan lastig is deze van de originele te kunnen onderscheiden. Maar naast de miniscule verschillen ook belangrijk het ref.nr. Maar waarbij je (lees Jordy) zelfs dan ook nog gefopt/opgelicht kunt worden.
En dat wil heel wat zeggen Ed
Wat ik de 26e meeneem weet ik nog niet, maar wil zeker niet patsen met alleen dure horloges. Genoeg spul wat ook leuk/mooi is voor minder dus zal een mix worden
Is die ook, maar het topic van @Watchstick_81 is zeker de moeite waard om te lezen
Eerlijkheid duurt het langst, no hard feelings . Foto’s zeiden ook genoeg
Klopt. Alles wat je zegt, kan en zal tegen je worden gebruikt, ook na een halve eeuw.
Leuk man, dit jaar al enkele maanden met zeer gelijklopende aankopen van forumleden. Deze maand de mitsukoshi! Proficiat