Ik las het ook. Toch interessant dat de visie op wat originaliteit betekent zo uiteen kan lopen. Zo kan ik het maar nauwelijks accepteren dat kasten gepolijst worden.
Ach, de een wilt een echte Picasso aan de muur en betaalt daar graag de hoofdprijs voor. Tientallen anderen namen genoegen met een Geert Jan Jansen, omdat Picasso het vervalste werk niet van zijn eigen creaties kon onderscheiden. Zelfde doek, zelfde verf, zelfde techniek. De veilinghuizen trapte er ook in. Het gaat om wat je beleving is. Wil je de looks van een echte, of wil je de echte. Wil je de zeefdruk of het origineel.
Ik ben nu zo’n 8 jaar bezig met Speedmasters, heb er nu 10 en 13 in totaal gehad. Voor Ferry is dit zijn eerste en wat een klapper om mee te beginnen (of eindigen).
Ha Jordy, het is precies de vergelijking die je met Picasso maakt. Ik had echt niets met de Speemasters met zwarte plaat (smaak kwestie) maar met deze Mod kan ik prima leven. Maar soms vind ik mijzelf ook een zeikerd hoor, een seamaster hoort gewoon glofjes op de plaat te hebben. Terwijl anderen de seamaster met de strepen prima vinden en het verhaal erachter dat dit naar de planken op een boot verwijst. Zo hebben we hier op het hf allemaal ons eigen ding of tic hoe je het ook wilt noemen.
Ik weet hoe Chris naar horloges kijkt, ook op zijn eigen manier. En je kunt je daar in vinden of niet, alles mag! Zolang je ieders zijn tic maar respecteerd en ik ken Chris, dat is bij hem prima
Nice
Maar hoezo de laatste dit jaar? Dat gestopt met roken potje van je puilt over een maand of twee toch gewoon weer uit? Misschien moet je wat meer naar his&hers setjes gaan kijken. Verkoopt toch makkelijker thuis
Voornemen he, heb het niet echt gezworen. Maar ja, Assie leest mee dus moest ik dat wel schrijven
Potje is nog steeds gevuld hoor, maar ik kan ze amper meer kwijt. Gelukkig kwam er vandaag iets binnen waar ik er weer 15 in kwijt kan
Tja his&hers, heb ik het vaak over. Probeerde haar zover te krijgen om voor een leuke Rolex te gaan. Gunt ze zichzelf niet, is al blij met een Lorus. Dus dan maar af en toe wat uitlenen aan haar, op mijn Panerai na dan. Die wilde ze ook om haar ranke polsen, slaat als een tang op een varken, niet dan
Deze is wel heel mooi ik snap waarom je hem per se wilde hebben. Heel veel plezier ermee.
Grappig dat je Picasso noemt. Ik stond ooit in een zaal van het Prado tussen heel veel heel erg saaie portretten van gasten met degens toen ik één klein doek ontwaarde waar ik heel erg lang naar heb staan kijken. Direct het enige werk in die zaal wat me iets deed. Een Picasso. Dat was een beetje een eikel, als ik goed geïnformeerd ben, maar schilderen kon hij wel.
Rond diezelfde tijd reisde een vriend van me naar een stad in Japan waar hij het oudste gebouw in de stad bezocht. Toen hij de gids vroeg hoe zo’n houten en papieren huis vijfhonderd jaar overleefd had glimlachte de goede man naar hem en vertelde dat dat gebouw al vele malen afgefikt was, maar dat ze het altijd weer minutieus opbouwen.
De één is op zoek naar het zweet van de bakker, de ander kijkt puur naar het brood. Wat @fredpanarai1 zegt, ik kan beide standpunten erg goed waarderen, ook al ben ik een platte broodeter.
Probeer eens een leuk setje Cartiers. Trouwdag of zo… samen uitzoeken. Doet het meestal goed
Ehh als je Assie net zo goed kende als ik, weet je dat ze zelf niet voor een horloge zou willen gaan hoger dan €500,00 en dat is al veel voor haar. Dat ik tig k aan horloges uitgeef vindt ze voor mij leuk, want ik ben een enthousiaste hobbyist
Twee mooie draadjes over de Mitsukoshi… Voor mij voldoet de mod echt helemaal, maar iedereen zijn ding natuurlijk. Veel plezier met dit fantastische horloge! Voor mij wel een dingetje dat de stalen band mij niet zo netjes valt om mijn 16,5 pols. Gelukkig maar dat hij zoooooo kekker op andere banden draagt
Fair enough. Seiko for her, Grand Seiko for him dan?
zover zijn we gelukkig al wel
. En we hebben zelfs beide een representor van @Brunmontagne kunnen we zelfs als ANWB stelletje over straat
Nice. Zelfde trainingspakje aan, matchende e-bike en je kunt zo naar de camping in Kijkduin. Gangsta
Was mijn eerste ervaring als kind camperen op camping Kijkduin met een tent, hoosbui moest je je nest uit en geultjes graven. Maar ja moest dicht bij huis zijn he, daarna werd het bijna 40 jaar Duinrell.
Zo dat is old school. Tegenwoordig krijg je op je lazer als je dat doet. Maar goed, op Meijendel kun je ook prima je ANWB look flexen. Doe ff zo’n setje naar de GTG anders. Gewoon omdat het kan