Nou, daar is hij dan eindelijk. Mijn lang naar uitgekeken NA. Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt door deze 3 maanden geleden al aan te schaffen & weg te leggen als kerstcadeau voor mijn eerste jaar als volledig eigenaar van de winkel.
Big thanks to @tompj voor het mede mogelijk maken van het kopen van een van mijn grails voor een prachtige prijs.
Gisteren kwam ik pas om 21.30 thuis. Lang leve de foodwinkel. Lange maand, lange weken & vooral lange dagen. Van 3 weken 80 tot 90 uur werken (zeg maar gerust knallen) wordt niemand beter. (Behalve de portomonnaie ) Ik begrijp dat er mensen zijn die dat vaker & langer doen, maar constant knallen op 100% van je kunnen is zwaar. Ik had me voorgenomen dat een avondje wachten ook nog wel kon.
6 Flessen Champagne & wat wijnflessen verder kwam ik dan eindelijk thuis. Na maanden zoeken (want stiekem wil je toch even kijken) en niet vinden (mijn vrouw kan blijkbaar erg goed spullen verstoppen) lag er een mooie doos onder de kerstboom. F#ck it, ik pak hem dan toch gelijk maar!
3 belabberde foto’s in het Omega topic waren het gevolg, dus dat gaan we maar eens even over doen.
Het horloge:
We hebben het over een Omega Speedmaster MK2 racing met oranje accenten. Na wat filmpjes te hebben gekeken kwam ik achter wat coole features, namelijk dat de tachyring ook lumed is & eronder een prachtige oranje gloed zit. Ook was het duidelijk dat er een bullitproof uurwerk in hangt, waar als leuk extra-tje (van Omega) nu ook nog eens 5 jaar garantie op zit.
Dit is echt een van de mooiere Speedmaster. Zoals ik in het Omega topic al zei. I ️ Oranje.
Als de lumeshots geplaatst worden hoor ik het graag!
Lekkere hapjes ook op tafel
Gooi er even wat sluikreclame tussendoor.
Veel plezier ermee. Loon naar werken.