NA: Speedmaster MK2 racing

Nou, daar is hij dan eindelijk. Mijn lang naar uitgekeken NA. Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt door deze 3 maanden geleden al aan te schaffen & weg te leggen als kerstcadeau voor mijn eerste jaar als volledig eigenaar van de winkel.

Big thanks to @tompj voor het mede mogelijk maken van het kopen van een van mijn grails voor een prachtige prijs.

Gisteren kwam ik pas om 21.30 thuis. Lang leve de foodwinkel. Lange maand, lange weken & vooral lange dagen. Van 3 weken 80 tot 90 uur werken (zeg maar gerust knallen) wordt niemand beter. (Behalve de portomonnaie :rofl:) Ik begrijp dat er mensen zijn die dat vaker & langer doen, maar constant knallen op 100% van je kunnen is zwaar. Ik had me voorgenomen dat een avondje wachten ook nog wel kon. :roll_eyes:

6 Flessen Champagne & wat wijnflessen verder kwam ik dan eindelijk thuis. Na maanden zoeken (want stiekem wil je toch even kijken) en niet vinden (mijn vrouw kan blijkbaar erg goed spullen verstoppen) lag er een mooie doos onder de kerstboom. F#ck it, ik pak hem dan toch gelijk maar!

3 belabberde foto’s in het Omega topic waren het gevolg, dus dat gaan we maar eens even over doen.

Het horloge:
We hebben het over een Omega Speedmaster MK2 racing met oranje accenten. Na wat filmpjes te hebben gekeken kwam ik achter wat coole features, namelijk dat de tachyring ook lumed is & eronder een prachtige oranje gloed zit. Ook was het duidelijk dat er een bullitproof uurwerk in hangt, waar als leuk extra-tje (van Omega) nu ook nog eens 5 jaar garantie op zit.

Genoeg gelul, de eerste stralen daglicht!

De ontzettend gave gepolijste rand op de kast, vind je ook terug op de sluiting!

In de sluiting zit een heerlijke glidelock waarmee je de band altijd perfect op maat hebt. :ok_hand:

Thnx for watching. Gezegende kerstdagen allemaal.

122 likes

Wat een gaaf ding! Een mooie beloning voor een jaar hard werken. En tja… dat harde werken moet natuurlijk beloond worden!!! :smile:

Well done! :+1:

1 like

Super mooie Omega en mooi verhaal ook😊!

En nu hop aan het werk…:wink:

1 like

Dit is echt een van de mooiere Speedmaster. Zoals ik in het Omega topic al zei. I :heart:️ Oranje.
Als de lumeshots geplaatst worden hoor ik het graag!
Lekkere hapjes ook op tafel :grin:
Gooi er even wat sluikreclame tussendoor.
Veel plezier ermee. Loon naar werken.

1 like

Nu begint de heerlijk relaxte periode van het jaar. :ok_hand:

1 like

Waanzinnig gaaf ding Erik! :ok_hand: Die oranje accenten doen het helemaal. Prachtig.

En dat je zo lang hebt kunnen wachten verdient eigenlijk een speciale HF prijs. :sunglasses:

image

Fijne dagen. :christmas_tree:

5 likes

Hèhè, eindelijk. :wink:
Waanzinnig gaaf horloge en knap dat je hem zo lang voor jezelf opzij hebt kunnen leggen. :+1:

2 likes

Dat geduld…Maar het is het waard. Schitterend, veel draagplezier gewenst!

2 likes

Schitterend mooie Speedmaster, veel plezier ermee…

1 like

Gaaf horloge, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst, zo te horen heb je die wel verdiend. :+1:
Heel veel plezier ermee!

1 like

Welkom in de club. De mooie kast is is helaas wel krasgevoelig.

4 likes

Heel gaaf horloge die het geduld waard is.
Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig, geniet ervan!:heart_eyes:
Eten, uitbuiken en genieten.
Fijne dagen🍷

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Van harte Erik! Een welverdiende aanwinst. Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Wat een pracht !!! Gefeliciteerd met een super aankoop.

1 like

Schitterend :sunglasses: mooi horloge!! :heart_eyes: Veel plezier ervan.

1 like

Eindelijk! Geniet ervan!

1 like

Wow! Hoe hou je 't vol? Netjes gewacht, maar wat een mooie beloning. Schitterende Speedmaster, mooie kast. :ok_hand: Veel plezier ervan!

1 like