NA: Speedmaster MK2 racing

Hij is voor mij aan de max qua maat & dragen.

Draagt vergelijkbaar met 'n Tudor BB inhouse/Seiko MM 300. Die zijn ook hoog & vrij massief op de pols!
Door de band met glidelock is ie wel beter draagbaar.

Oh, oh daar gaan we…

3 likes

Als ie het maar laat!

1 like

Prachtige aanwinst Erik :star_struck: Geniet ervan

1 like

Valt binnen de lijntjes hoor. :kissing_heart:

2 likes

:grinning::+1:

1 like

Prachtig mooi horloge veel plezier er mee

1 like

mooie klok man :+1:

1 like

Wat een prachtige Mk2! Echt een topper.

Staat ook al een tijd op mijn lijstje maar ben bang dat hij voor mij iets te fors is…

1 like

Veel plezier met deze mooie aanwinst

1 like

Mooi horloge inderdaad! Zelf heb ik er sinds kort ook 1 en vind het een schitterende klok. Ik ben wel benieuwd of andere dragers van dit horloge hem niet aan de zware kant vinden? Ik ben hier zelf nog niet aan gewend en vraag me zelfs af of ik het horloge wel wil houden. Voor mij is het wel de eerste keer dat ik een chronograaf heb (en dat is waarschijnlijk de reden van het wat hogere gewicht). Heeft bv de originele Mark II of het eerste model van de Speedmaster een vergelijkbaar gewicht of is deze nieuwe uitvoering van de Mark II echt een zware jongen?

1 like

30 PB’s in 3, 2, 1…

2 likes

Nee man, niemand wil dat onding :innocent::innocent:

1 like

Prachtig!

1 like

Erik, gefeliciteerd met deze aanwinst. WAT een gaaf ding! Ik vind dit ook een van de mooiste speedy’s. Geniet van de rust na het harde werken en hopelijk zien we hem vaak voorbij komen. Willem-Jan

PS hulde voor jouw vrouw voor het goed verstoppen :joy::joy:

1 like

Draag m’n horloges altijd strak om de , zeg maar, onderarm ( lees boven het polsbeentje) . Ja het is een “zwaar” horloge, maar mede door de Extendable Bracelet is deze met hele kleine stapjes strak om de pols te houden zodat overhang eigenlijk niet aan de orde is. Ook de sluiting heeft alleen al een "behoorlijk"gewicht van zichzelf en helpt daarmee aan de stabiliteit .

2 likes

Schitterende horloge Erik. Ik versier mijzelf af en toe met de overgrootvader van jouw Speedy

3 likes

Nog even ''n vraagje voor de kenners.
De quickset button zet bij mij de datum 3 dagen vooruit, dat lijkt me niet te kloppen? Kan er verder weinig over vinden in de handleiding.

Hi Erik, welke button is dat? Linksboven kun je de datum verstellen met het bijgeleverde tooltje. Bij mij gaat dit per keer dat je drukt met 1 dag per klik.

Ja, daar dus.
Bij mij verschiet hij er dan 3. :roll_eyes: