NA: Speedmaster MK2 racing

3 dagen per keer lijkt me niet de bedoeling. Misschien kan je kijken wat er gebeurt als je handmatig de tijd 24 uur vooruit draait. Gaat hij dan ook met 3 dagen vooruit of dan wel met 1 dag? En dat had je misschien al gedaan, maar als je op de datum knop drukt even er op letten dat het horloge niet rond twaalf uur 's nachts staat.

Dan doet 'ie gewoon 1 dag. Lijkt dus iets niet goed te zijn. :pensive:

Balen zeg! Even contact opnemen met de dealer dan maar. Er zit in ieder geval nog fabrieksgarantie op.

:thinking: Hmmmmm, sorry, bij mij ook maar één.
Heb je er al een tijdje op zitten klikken? Mss vervalt ie in z’n soort van default.

Dat schijnt met dit uurwerk niet erg te zijn. Het is niet zoals “normale” uurwerken

1 like

Nope.

Ik wil je met beiden feliciteren. Wat een prachtige Omega - had ik bij de aankondiging ook al in kapitalen geschreven - heb jij jezelf gegund voor jouw ‘eerste jaar’, my grail Omega… WOW! :ok_hand:

1 like

:heart_eyes:

11 likes

Gisteren pakte ik 'm maar weer eens.
Dat de datum niet goed verzette was voor mij een ‘rem’ op het plezier van het horloge. De datum gaf 2 aan.
Bijna 2 weken niet naar om gekeken dus! Ik dacht, ik ga het weer proberen, horloge goed opgewonden, zeker weten dat de tijd goed staat, pak het prikkertje… Bam van 2 naar 5. Helaas, dacht ik. Maar vanaf dat moment deed hij wél elke keer 1 dag!

Kan dat komen omdat het een nieuw uurwerk is? Wat voor reden kan het hebben dat het nu wel goed gaat?
Ik merkte het wel gelijk met dragen gisteren, ik kon er gelijk meer van genieten. :heart_eyes:
Foto’s doen deze jongen geen eer aan.

3 likes

Deze NA had ik helemaal gemist! Alsnog van harte gefeliciteerd!!

1 like

Hoop dat ie goed blijft, wel raar hoor :thinking:

Anyway; geniet ervan, heel gaaf horloge!

1 like

Even nieuwsgierig, heb je hem ook helemaal doorgeklikt naar 2. ?
En toen weer door, misschien zit de hapering alleen bij de 2.
Hoop uiteraard van niet.

Ik heb hem doorgeklikt naar de 11, want gisteren was het 11 januari. :see_no_evil:

Maar goed plan, ik zal hem vanavond eens helemaal ‘rond’ klikken!
Ik merkte ook dat er minder weerstand in het klikken zat, dus ik vermoed echt een ‘inloop’ dingetje ofzo…
Ik bel evengoed de AD nog even, het is toch een NL geleverd horloge, kijken wat zij aangeven.

3 likes

Datum gaat helemaal prima rond nu.
Ik hou het op opstartproblemen. :grin:

6 likes

Top man,

Goed om te horen en nu helemaal genieten ervan. :+1:

1 like

Heb hier ook wel eens last van gehad bij 7750/7753 uurwerken. Verwacht dat het komt door de datum verzetten wanneer het datumwiel al geactiveerd is. Dan gaat het de dag erna vaak mis.

Datum even 2 dagen doordraaien via de wijzers en daarna de datum weer goed zetten hielp bij mij.

1 like

Het blijft een rare hobby.

Naast de BB & AT wint hij het niet.
Van absoluut grail & mega impuls naar een horloge wat ik ge-wel-dig vind, maar niet om mijn pols…

Ik moet er toch aan toegeven -en geloof mij, ik baal er van- maar ik ga langzamerhand eens kijken hoe of wat. Ik ben zo tevreden over de BB & AT dat ik misschien wel niks terug koop. Mocht iemand wat moois willen ruilen, wie weet.

Nu ga ik verder huilen in een hoekje.

6 likes

Jammer hoor! Dit is één van de Speedmasters die mij wel echt kunnen bekoren.
Waarschijnlijk gaat het hem voor nu niet worden bij mij, maar ik ben toch wel benieuwd wat je er als inruilwaarde aan hebt gegeven, wie weet heb ik nog iets leuks!

1 like

Ik heb niet echt een inruilwaarde. Vind dat ook altijd bullshit, want dan kan je er net zo goed een prijs op zetten.
Ik zoek een leuke HF deal & dat kan ook maar zo vanuit mijn kant een hele leuke deal worden indien het aanbod leuk is. Ik hoef er zeker niet de ‘hoofdprijs’ voor te hebben, want dat heb ik ook niet betaald.

Ruilwaarde wordt dan ook altijd nog eens hoog ingezet, ik hou daar nooit zo van. :sweat_smile::see_no_evil:

Ruilwaarde: Afhankelijk van wat jíj voor je horloge wil… 3k tot 3800 euro. Alles valt of staat met de deal, dus ruilwaarde zegt niks

Ruilwaarde zegt mij niks. Wat de cash up of down is, is wat telt.
En dat zal per horloge verschillen.

1 like

Omega valt tegen, Stratis valt tegen.
Tijd voor een Rolex :smiley:

2 likes

Drie fucking maanden afzien en je zet hem te koop binnen 4 weken, ik ga stuk van het lachen :joy:

Let’s not do this again…ever :joy:

4 likes