Ik ook.
Doe ik niet meer idd.
Niet illegaal uppen hè
Smart move. Ik heb per ongeluk je ruiltopic geupt.
Double smart move.
Zo, dat ging wel goed.
Was een fopje.
Hij is nu al door 2 mensen per ongeluk geuppt.
Beetje opletten dames…
Jeetje man, 3500 euro voor een uit 2014…
Verrekte jammer dat ik geen cash heb, anders was de NA van gisteren er direct weer uitgevlogen. De MK2 is toch echt wel mijn droomhorloge en nu staan er ineens twee in 't blauw… damn!
Succes met de verkoop/ruil of wat dan ook @ElChueco!! Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Je gevoel laten spreken kan af en toe geen kwaad. Erg veel ruilvoorstellen ontvangen, ook een aantal horloges die ‘op mijn lijst staan’ maar ik realiseerde me steeds meer bij elk voorstel dat ik de mk2 gewoon retegaaf vind. Ja hij is groot, ja de grijze wijzerplaat kan flets zijn. Dus? Horloges uit de andere categorie heb ik & die bevallen me prima. Ik denk dat dit horloge wel eens velen malen beter gaat bevallen op mijn ‘zomerpols’. Zonder trui dus.
Dan zie je de unieke features van het horloge.
Thnx mede MK2 eigenaren om me dat in te laten zien.
Ik vind hem ook erg gaaf, heb zelf een Speedmaster Moonwatch maar ik heb de kast van de MK altijd geweldig gevonden. Ik zou hem lekker blijven dragen, waarsch. went het en zo niet, dan kan je hem altijd nog verkopen
Right !!
Check . Laat 'm gewoon nog FF. Straks met een cool shirt met mss wat oranje details erin, top.
Verkopen kan altijd nog, en het is een zeer zeker niet alledaagse verschijning.
Nog even een “natte broek” plaatje erbij gezocht. Hoppa.
Prachtig horloge maar een tikkeltje te groot/dik
Probleem met veel Omega’s
Verkopen en een vintage MKII terug
Mis je de oranje gloed maar wel draagbaarder
Minus 5 jaar garantie.
Ik ben meer van het nieuwere spul.
Dat is voor een 861 uurwerk na servicebeurt via Nico Rijsman ook niet nodig
Een nette originele MKII voelt erg "bij de tijd"
Anyways, gewoon houden tot je echt weet wat je als alternatief wilt
(Klok verwijt de ketel hier trouwens)
Gewoon ruilen!! staat van geen kanten met die trui
Vind het prachtige horloges die Mk2, zowel de originele als de heruitgave. Heb er zelf eentje uit 2015, die gaat nooit meer weg. Ik wissel hem af met 40 en 44mm horloges en hij is voor mij echt niet te zwaar of te hoog. Gewoon een super horloge.
Zou echter eens graag een vintage Speedmaster kopen (MkII,III, IV of 45 of zelfs een 125), maar het probleem is bij mij altijd de kennis over die horloges en het feit dat een zeer groot deel gewoon kapot is gepolijst.
Helaas zeer waar voor deze lijn…