NA: Spinnaker Croft - gratis ontvangen via instagram #1

Leuk dat je deze review plaatst!

On topic heeft Spinnaker -net als al die andere micro brands- mij nooit kunnen bekoren.
Ik vind de wijzers, indices en daarmee het geheel erg grof ogen. Verfijning is ver te zoeken. :face_with_monocle:

Verder vind ik het allemaal maar 1 pot nat; het sterft intussen ook van de Spinnaker reviews op Youtube.

Ik zou in deze prijscategorie nóóit voor zoiets gaan maar een Seiko of Orient kopen…

Deze prijscategorie vollédig overslaan lijkt mij trouwens voor iedereen nog de allerbeste optie! /snob :sunglasses:

2 likes

:point_up: :joy:

3 likes

Ja, dit doet mij om eerlijk te zijn ook niet echt goed. Lijkt net alsof Jan en alleman en gratis een heeft gehad en ik moet er dan honderden euro’s voor betalen. :face_with_hand_over_mouth::crazy_face::yum:

2 likes

Intussen heeft bijna iedereen wel een Seiko of Oriënt en is het ook leuk om een keer iets anders te proberen. Er zit een Seiko uurwerk in, dus het Seiko hartje klopt alsnog in een Spinnaker. :sunglasses:

5 likes

Mijn hartje klopt hooguit nog voor een Rolex DJ of Explorer I; in 2020 wel te verstaan… :sunglasses:

Of in het Land Van Nooit; het verleden geeft geen zekerheid… :roll_eyes:

2 likes

Leuk geschreven! Ik vind de wijzerplaat wel tof.

2 likes

Zelfs in een Spinnaker topic van een paar honderd euro gaat het weer over Rolex. Geweldig. :laughing:

5 likes

Oeps!!! :flushed: :crazy_face:

2 likes

Ik ook :joy:

1 like

Zijn de wachtlijsten korter dan tegenwoordig?

Je komt er waarschijnlijk niet eens op

@LeenV en @Alex1972 zullen we het in dit topic pas weer over Rolex hebben als ze me er mij eentje gratis opgestuurd hebben?

:joy:

6 likes

Best wel een tof horloge. Zou er ook een kleinere maat zijn? Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Spinnaker Cahill. Daar schijnt ook een 38mm versie te zijn (noemen ze midsize :slight_smile:), die zou ik graag eens proberen. @spinnaker stuur me gerust een PB zodat ik jullie mijn adres kan geven :rofl:

Ik ook en dat is denk ik hun ‘probleem’ een beetje. Vandaar ook dat ze middels een mega offensief mensen proberen te overtuigen.

1 like

Zeg er even bij dat jij er ook eentje hebt gekregen dan :joy:

#instafitgirl #stijltjebips #haaldieIWCalsjeblieftvanmeshaf.

2 likes

Was toch al bekend? Iig bij @Dao

#moetjijnietmetjeteddybeerspelen #kijkmijeenscoolzijnmetmijnrollie

:nail_care:t2:

2 likes

:joy:

:nail_care:t2: :nail_care:t2:

1 like

Leuk ding! Een beetje de liefdesbaby van een Rolex en een Panerai :slight_smile:

PB me je adres even…

1 like

Waarom zou hij?
Doe ik ook niet :innocent: