Was al een tijdje op zoek naar een Seiko duiker. Kon deze dus niet laten liggen toen er bij toeval tegen aan liep. Altijd al een mooi ding gevonden en moeilijk te vinden…
groet,
Tecco
Was al een tijdje op zoek naar een Seiko duiker. Kon deze dus niet laten liggen toen er bij toeval tegen aan liep. Altijd al een mooi ding gevonden en moeilijk te vinden…
groet,
Tecco
Ik vind dit ook een heeele mooie Seiko, veel pezier ermee Tecco.
Is toch dezelfde kast als een BFK ?
Ziet er goed uit.
Met een zwarte datum en BFK lugs/band aanzet.
(tu)
Veel plezier ervan.
Elf.
Dat niet, maar wel zelfde band. BFK heeft een iets andere kastvorm, de kroon op 3 uur en de kinetic check op 14.00 uur.
Groet,
Tecco
Ah, dan komt het door de band, van de kronen wist ik.
Gefeliciteerd! Mooi ding!
Gefeliciteerd, erg mooi
Mooi! Vandaag ook even de mijne om.
Mijn beste,
Ziet er goed uit!!
Een mooie, heldere en rustige wijzerplaat!!
Geniet er met volle vreugde van.
Orologio Signaturis Temporis.
Topklok!!! Ik hoop hem binnenkort ook te mogen verwelkomen
Veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heerlijke duiker!
Ik blijf het één van de mooiere Seiko duikers vinden, heb er zelf ook zo eentje en de lume mag er ook zijn.
Utsukushīdesu, oftewel mooi!
Arigatou gozaimasu,
Groet,
Tecco
Doo itashimashite
Fantastisch mooie Seiko inderdaad, enjoy!
JDM op de caseback en wijzerplaat ?
Dat niet. Deze is een paar maanden geleden bij Rob gekocht. Hij had er toen een paar vanuit Engeland gescoord.
Production date: augustus 2009
Groet,
Tecco
Dan nog, hij is en blijft mooi, maar ik merk dat ik word aangestoken door het fanatisme van Gio @Sprinter en ga ik ook op die - al dan niet - “belangrijke” dingen letten.
Boeit blijkbaar niet zoveel andere mensen, want toen ik ooit een JDM eerste generatie monster aanbood kon ik hem hier op HF niet kwijt voor een kleine meerprijs.