Afgelopen zomer kwam bovenstaand horloge vaak voorbij. Voornamelijk de vakantiefoto’s van @Rolopalooza heb ik vaak bekeken. Naarmate ik vaker naar de foto’s keek wist ik dat deze er een keer moest komen. Toentertijd stond het horloge voor de zomer 2018 op de planning totdat ik voor iets anders langs Bernd van Watch This in Dordrecht ging.
Voor het eerst zag ik het klokje irl en was meteen verkocht. Na een aantal weken wikken, wegen en verkopen was het moment daar. Toch die twijfel. De polished of de blasted versie? Op zoek naar een locatie welke beide op voorraad had. Bernd gemaild maar helaas had hij alleen nog de polished, zodoende kwam ik bij Jacco uit van AWCO.
Afgelopen vrijdag was het dan zover. Na een leuk gesprek en het zien, voelen en passen van beide versies is het toch de blasted versie geworden. Vandaag mocht hij mee op pad.
1e foto, aan de grachten in Amsterdam:
Vandaag eerst langs de bakker voor verse koeken, bij schoonmoeders op bezoek:
Toen het bezoek:
Thuis toch ook even een momentje voor mezelf:
Douchen na een overwinning:
En een pubquiz:
Onder alle omstandigheden hiel het horloge zich kranig. Prachtige klok welke voorlopig echt niet meer weggaat. Oranje rubberen Zuludiver nato is onderweg en voor nu kijk ik vaker klok dan ooit te voren.
Fijne avond!