NA: Squale 1521 cosc

Gisteren had mijn wederhelft haar NA, maar jullie denken toch niet dat ik mijzelf ook vergeten ben. Heb bij Q-watches deze 1521 gekocht.
Een hele mooie Squale al zeg ik het zelf, kijk straks maar naar de foto’s. De zijkant van de kast is mooi gesatineerd en de uurmarkeringen zijn netjes gepolijst. Ook de lume is mooi, zijn gelukkig de bezel niet vergeten met de lume.
Van @Fate_Amenable_To_Change heb ik geleerd dat je ook best wel een puntje van kritiek kan/mag hebben op je eigen horloge.
Kijk straks maar eens naar het datum kader, dat had m.i veel beter gekund. Moet je het wel uitvergroot zien, maar toch! Zo om de pols valt het mij niet op.
Ook ik wil mijn dank uitspreken naar @royke74 en @MotoSkooly voor hun hulp en advies. Had Roy toch even mazzel dat hij deze band niet op maat hoefde te maken :grin:. Maar daar ik er ook een mesh band bij heb gekocht, die gaat op een ander horloge. Moest hij toch even in gevecht met de mesh band :wink:
Ben ik er blij mee, ja zeker :smiley:. Squale krijgt zelfs van mij zijn eigen box. Benieuwd wat jullie van deze topper vinden.
Nu dan de specs:

Dial: 42mm
kast: RVS
dikte: 12,5 mm
lug to lug: 48,5 mm
saffier glas plat dubbel AR coating
50 ATM
powerreserve: 38 uur
uurwerk: Sellita SW200-1
Bezel 120 kliks
26 jewels
Tropic strap en leren band 20mm
kroon op 4 uur
Cosc gecertificeerd

Haha, lekker uitgebreidt he :grin:

Na de specs komen de foto’s van huisfotograaf Assie, werd echt gek van haar. Mocht geen stofje, vlekje enz op de foto’s, denk dat ze er wel 50 gemaakt heeft en dit is het resultaat waar ze mee kon leven :smiley:

Maar mijn dank is groot lieverd :two_hearts:, je doet het toch maar voor manlief :+1:

104 likes

Hij is prachtig, een van de mooiste Squales! Draag hem met veel plezier! :muscle:

4 likes

Ik vind hem erg gaaf. Datum is inderdaad niet helemaal gecentreerd, maar je moet wel arendsogen hebben om het te kunnen zien :smile:

Heel veel plezier met deze prachtige Squale!

1 like

Wat is er mis met dat datumkader? Squale 1521 is perfect. Ik vind het jammer dat ze de OG 1521 met dubbele logo (de haai er bij) en het Squale nog een keer in de zijkant van de kast niet meer zo verkopen (lees je mee, @royke74, voor de feedback aan Squale?) maar met dat datumvenster zie ik niks mis. Da’s juist mooi old skool Squale met dat witte kadertje er om heen.

Gefeliciteerd!

5 likes

Mooie Fred​:ok_hand: dat doe je weer goed, gefeliciteerd en veel plezier ermee :partying_face:
Tof ook met de nieuwe, lumed, bezelinsert :+1::+1::fire:

1 like

Prachtig je zomer kan niet meer stuk nu :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk veel draagplezier toegewenst. Moet je deze ook delen met @Assie62 ?

1 like

Mooi horloge.
En ik vind dat datum kader prima er uit zien.

1 like

Top! :ok_hand:t3: Veel draagplezier!

1 like

Nee Richard, op dit horloge krijgt ze een ban. Ze jat al genoeg van mij :wink:

3 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Squale.
Afgezien van de magere 38 uur gang reserve heb ik niks erop aan te merken.
Gewoon een mooi cosc gecertificeerd horloge.
Veel plezier ermee!:+1:

1 like

Erg mooi hoor, heel veel plezier ermee! En eens met hierboven, de kast is hier op z’n mooist met de satijn/polish combi, én ook ik mis Squale op de zijkant (zou leuk zijn als dat weer terugkomt).

Have fun!

1 like

Gave aanwinst Fred :muscle:

1 like

Heerlijke aanwinst Ferry, gaat hard zo met de Squales!
Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Jaa Squale gaat hard! Mooi horloge, geniet ervan!! :slightly_smiling_face:

1 like

Toffe Squale man. Echt een leuke zomerse knaller. Veel draagplezier.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sportieve tijdwaarnemer.
Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige uitvoering van de 1521 :boom:

1 like

Lekkere aanwinst, Fer!

Hier ga je veel draaggenot van hebben, denk ik. :rofl:

Mooie foto’s heb je ook… laten schietendoor @Assie62.:crazy_face:

2 likes