NA: Squale 1521 cosc

De mooiste Squale naar mijn mening (oke, samen met de HFLE dan). Geniet ervan!

1 like

Weer een knaller erbij!
Gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

gefeliciteerd !

1 like

Woohoo! Nog maar een Squale erbij. En wat voor een!
Heel gaaf maat. Veel draagplezier!

1 like

Mooie NA :+1:

1 like

Mooie cosc hoor. Net even verfijnder dan de standaard vanwege de geborstelde delen en de opgelegde indices! zou deze ooit nog wel willen hebben. Geniet ervan, veel draagplezier :grin:

1 like

Gaat lekker Ferry? :wink: mooie hoor en veel draagplezier

1 like

Mooi horloge, Ferd
Gefeliciteerd!

Ik denk een patroon te zien. Jij dekt je op voorhand in tegen eventuele kritiek van @Fate_Amenable_To_Change , in dit geval m.b.t. het datumvenster en Chris geeft het Zijn Zegen. Had je je niet ingedekt, dan zou er waarschijnlijk een opmerking zijn gemaakt over, juist dat datumvenster.
Wie zou na ZZ nog een woord van kritiek durven uiten over het datumvenster?
Nou ja, ik denk dit waar te nemen. Ik kan er vet naast zitten.

1 like

Gefeliciteerd. Gaaf horloge!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA.
Mooi nieuw trio in huize Ferry.
:ok_hand::+1::sunglasses:
Veel draag plezier.

1 like

Jij houdt echt niet van klein, he? Mooie aanwinst weer. En weer een box vol. Gefeliciteerd.

1 like

Mooi. Veel draagplezier! Zal passen bij de zomeroutfit!

1 like

Ja, wat kan ik anders zeggen dan: precies dat! Een topper! Gefeliciteerd, kerel! Heel gaaf! :partying_face: :champagne:
Mooie foto’s van huisfotograaf @Assie62 ook, trouwens! :camera_flash: :+1:
En ik zie eigenlijk niet direct iets aan het datumvenster dat mij zou storen… :thinking: :person_shrugging:

Ik ben ook blij dat ik er nog eentje heb met de gravering

Maar volgens mij zijn ze daarmee gestopt omdat veel mensen het gaaf vonden, maar nog meer mensen niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha, nee nog niet maar zit op de goede weg :wink:. Leg ik je nog wel uit :smile:

Van harte gefeliciteerd met je mooie Squale, Ferry !
Een fraai geprenteerd in dt topic :ok_hand:

1 like

Die is prachtig Ferry… één van de mooiere Squale modellen die te koop zijn vind ik persoonlijk.

Dat is inmiddels geregeld en die komt jou kant op. Dat was vorige keer niet handig zonder mijn vertrouwde werkbank met daglicht spot (we worden ook een dagje ouder hè) :nerd_face: daarnaast een stel hongerige HFers die aan tafel wilde hielp ook niet echt mee :yum:

Anyway je begint een aardige Squale collectie te creëren @fredpanarai1 … ga zo door :sweat_smile:

Geniet van deze topper en de mesh ligt van de week dus in je brievenbus :innocent:

3 likes

Wat een toppers zijn die 2 kerels van Qwatches ook he @fredpanarai1 :grin::+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie blauwe haai :shark:
Veel draagplezier gewenst kerel!

1 like

Mooi hoor! De foto’s ook. :wink:

Geniet ervan!

1 like

Nope. Nooit wat op tegen gehad, die ruit rond dat simpele venstertje. Ik denk dat je er naast zit. Een ander kan het afgrijselijk vinden, maakt allemaal niet uit, ik heb het zo zeven jaar met plezier gedragen.

2 likes