Van harte , mooie klok
Prachtig Ferry, ik zie twee verschillende tinten blauw (dial en bezel) of lijkt dat alleen maar op de foto. In ieder geval vind ik dat juist erg mooi! Gefeliciteerd en veel plezier met jouw nieuwe Squale!
Kan ik mij helemaal voorstellen, volgens mij hadden jullie om 5 uur afgesproken. Maar die hapjes, man die vond ik dus echt lekker. Vond het niet kies om te vragen, geef de rest maar mee . Hoop dat ze niet in de kliko zijn beland? En idd, het was wel een beetje hectiesch aan tafel. Dus ik had alle begrip ervoor dat je het liever thuis in alle rust wilde doen. Ik heb nog 1 open gat in mijn box, dus als ik er nog eens eentje tegenkom die hoeft niet perse nieuw te zijn, maar eentje met een zomers geel kleurtje o.i.d mag je mij altijd even een pb sturen. Heeft geen haast hoor, afgelopen week weer een ander horloge gekocht, ander merk maar ook met een rubberen en een mesh band. Moet alleen even geduld hebben voordat die binnenkomt. En natuurlijk zowel QW als de rest van het team bedankt voor de inzet
.
En ik hoor tzt wel wanneer mijn “ouwe” 1521 aan de beurt komt
Zeker weten, maar vergeet de rest van het team ook niet he
En dat we heel veilig onze horloges in ontvangst konden nemen, kogelvrij glas in de bunker
Credits gaan echt naar Assie, zoveel geduld als zij heeft. Kan ik echt niet aan tippen
Lekkere NA Ferry!
Wel handig, een huisfotograaf…
Gefeliciteerd👊🏻
Lijkt idd op de foto’s Hans, maar kan heel mooi met het licht spelen. Nu wachten dat het zonnetje gaat schijnen, wordt ie 2 x zo mooi verwacht ik
Je pakt weer lekker door Ferry met nog een mooie Squale erbij! Top aanwinst weer hoor.
Mooie aanwinst!
Gefeliciteerd met deze prachtige COSC 1521 Ferry
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Gefeliciteerd
Geniet ervan @fredpanarai1 . Mooi stuk! Hier ga je veel plezier van beleven. Ik moet zeggen dat die Squales steeds meer beginnen te kriebelen hier.
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Gefeliciteerd met deze toffe en sportieve NA Fred. Hoeveel Squales zitten er nu al in de doos?
Proficiat met je mooie nieuwe Squale!!! Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met deze heerlijke klatser.
Geniet ervan met volle teugen!!
Een waarlijk prachtige Squale, Ferry! Draag hem met trots.
Erg mooie Squale. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd !
Veel plezier ermee.