NA: SRPC45J1 Seiko Presage Cocktail Time Blue Planet.

Chris, wat een bijzonder horloge heb je je aangeschaft! Kende alleen die wat je al hebt en al zou ik hem zelf niet kopen vind ik de blauwe kleur wel erg mooi, ook al legt de camera hem niet 100% vast zoals hij is.

Veel plezier er mee!

1 like

:facepunch:t2:

Erg mooi, geweldige kleur. Veel plezier ermee.

Die van jou lijkt wel verdacht veel op die van mij :heart_eyes:

3 likes

Ondanks dat je m pas een blauwe maandag hebt, denk ik niet dat je met deze een blauwtje zal lopen.
Maar goed, we zullen het maar blauw blauw laten en gewoon gefeliciteerd zeggen!

1 like

You have to be really blue to pull this one off

Zonder dollen. Mooi ding man!

2 likes

Een apart, maar wel een mooi-apart horloge!
Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Een open sollicitatie voor Woordkoning van de maand? :smile:

2 likes

Kleurrijke review, leuk! Veel draagplezier
 :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge! Die kleur is echt geweldig. Bevoorrecht met deze limited version.:star_struck::heart_eyes:

1 like

:joy: ik had deze eerlijk gezegd niet zien aankomen, je hebt hem gevonden! Hoe dan? Waar?

Waanzinnig, heel gaaf man veel plezier met deze aanwinst.

2 likes

Mister Limited had er eentje (of meerdere denk ik) te koop staan. Heeft ze geĂŻmporteerd uit Thailand.

Waanzinnig, zeker niet meer wegdoen! Wordt alleen maar meer waard :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat? Dus
nu heb ik net als al die rare Rolexfreaks
een investering gekocht??:crazy_face:

2 likes

Mooie lederen band met suede top er om slingeren!

1 like

Zekers! Je hebt nu officieel een blue planetje :joy:

Liefkozend bedoeld he!

1 like

Ja daar zit ik nog over te piekeren. Wat voor banden hier op passen. Blauw leer? Zit een zwarte band bijgeleverd. Of gewoon maar op staal laten? Maar bandenwisselen is leuker.

Foto vergroten en je horloge er bij houden :stuck_out_tongue_winking_eye:zie je gelijk hoe het staat.

Ik had deze kleur nog niet eerder gezien, gaaf! Mijn voorkeur blijft donkerblauw, maar ik kan me ook voorstellen dat deze (in het echt) betoverend is.

1 like

Inderdaad. Dat bandje heb ik ook. Wat een volstrekt bizar toeval
:thinking:

1 like