Great minds think alike
350 stuks wereldwijd, we kunnen nu op HF kijken en bewonderen
Das een beste knaller, die dial! Gaaf!
Goeie koop.
Chapeau !
Gaaf kleurtje ā¦Gefeliciteerd en veel plezier ermee
Als banden suggestie:
Gele band op een blauw horloge vind ik heel mooi, maar je moet het aandurven
Foto van de Instagram van @merl
Daās heel geen geel. Daās lichtbruin.
Wat een gave kleur zeg! Dat blauw knalt echt van mān scherm af, dat zal in het echt dan wel nóg meer zijn. Ik moest ook gelijk aan een ātanā band denken, hoewel dat misschien wat beter staat met ietsje donkerder blauw. Enfin, heel veel plezier van het horloge!
Nouu⦠Volgens mij is dat echt geel. Maargoed, vind je het mooi? Geel en blauw steken elkaar mooi af vind ik maar jouw horloge is natuurlijk wel een lichtere kleur blauw maar ik denk dta je daar alsnog mee weg kan komen
Gave kleur, en een mooie aanwinst.
Misschien nog een presage voor in de toekomst?
Omdat je zo van felle kleuren houdt.
Gave kleur, en gefeliciteerd met je verjaardag!
Doe ik ook mee: als de meid de kaas snijdt, mijdt de meid de mijt.
Die is wel fraai maar dat is een damesmodel. Is 33,8 mm.

En wie heeft er nu twee Cocktail Times?
Uhhhhhhā¦
Miljaar! Je hebt hem gewoon. En in elk topic waar je je in roerde, heb je er met geen woord over gerept. Sterker nog, je trachtte mij te behoeden voor nog meer Cocktail Timeās. Ook onderhavige heb je me slinks uit mijn gedachten gehaald. En dan: boem!!! Ursi Hyacinthum heeft hem. Ik ben er afuus van. Maar au sĆ©rieux: geweldig. Juiste horloge bij de juiste persoon! Blijf fotoās posten!
Nice! Mooie kleur hoor.

En wie heeft er nu twee Cocktail Times?
Uhhhhhhā¦
Op 1 cocktail kun je niet lopen. Of zoiets. En die ijsblauwe moet er gewoon bij voor de compleetheid van de blauw-serie (iets met 3 ei is een paasei?).
Het was voorshands niet helemaal de bedoeling allemaal.
Ja, of zoiets (mijn eigen foto), het bandje dan. Ik draag dit altijd onder een blauwe trui en ik vind die kleuren heel goed op elkaar passen

Het was voorshands niet helemaal de bedoeling allemaal.
It never isā¦