NA: SRPC45J1 Seiko Presage Cocktail Time Blue Planet.

Great minds think alike :wink:

1 like

350 stuks wereldwijd, we kunnen nu op HF kijken en bewonderen :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Das een beste knaller, die dial! Gaaf!

1 like

Goeie koop.
Chapeau ! :tophat:

1 like

Gaaf kleurtje :ok_hand: …Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1::grinning:

1 like

Als banden suggestie:

Gele band op een blauw horloge vind ik heel mooi, maar je moet het aandurven

Foto van de Instagram van @merl

3 likes

Da’s heel geen geel. Da’s lichtbruin.

Wat een gave kleur zeg! Dat blauw knalt echt van m’n scherm af, dat zal in het echt dan wel nóg meer zijn. Ik moest ook gelijk aan een ā€˜tan’ band denken, hoewel dat misschien wat beter staat met ietsje donkerder blauw. Enfin, heel veel plezier van het horloge!

1 like

Nouu… Volgens mij is dat echt geel. Maargoed, vind je het mooi? Geel en blauw steken elkaar mooi af vind ik maar jouw horloge is natuurlijk wel een lichtere kleur blauw maar ik denk dta je daar alsnog mee weg kan komen

Gave kleur, en een mooie aanwinst.

Misschien nog een presage voor in de toekomst?
Omdat je zo van felle kleuren houdt.

1 like

Gave kleur, en gefeliciteerd met je verjaardag!

Doe ik ook mee: als de meid de kaas snijdt, mijdt de meid de mijt.

2 likes

Die is wel fraai maar dat is een damesmodel. Is 33,8 mm.

1 like

Uhhhhhh…:grimacing:

2 likes

Miljaar! Je hebt hem gewoon. En in elk topic waar je je in roerde, heb je er met geen woord over gerept. Sterker nog, je trachtte mij te behoeden voor nog meer Cocktail Time’s. Ook onderhavige heb je me slinks uit mijn gedachten gehaald. En dan: boem!!! :boom:Ursi Hyacinthum heeft hem. Ik ben er afuus van. Maar au sĆ©rieux: geweldig. Juiste horloge bij de juiste persoon! Blijf foto’s posten! :dizzy::+1:

4 likes

Nice! Mooie kleur hoor. :+1:

2 likes

Op 1 cocktail kun je niet lopen. Of zoiets. En die ijsblauwe moet er gewoon bij voor de compleetheid van de blauw-serie (iets met 3 ei is een paasei?).

2 likes

Het was voorshands niet helemaal de bedoeling allemaal. :relieved:

2 likes

Bedoel je meer zoiets? Foto geleend van @Gisae (ongevraagd, sorry en dank Gisae).

Geel

1 like

Ja, of zoiets (mijn eigen foto), het bandje dan. Ik draag dit altijd onder een blauwe trui en ik vind die kleuren heel goed op elkaar passen

It never is… :sweat_smile: