NA: SRPC45J1 Seiko Presage Cocktail Time Blue Planet.

Ah, daar is ie. En dan die ijsblauwe erbij. Ik vind die wijzermod echt heel erg geslaagd.

Ik heb uiteindelijk niet zo’n bandje gekocht maar door Ko een donkerblauw hagedissenbandje laten maken. Zogauw hij terug is uit de reparatie zet ik die erop in plaats van de metalen band.

Oh je hebt ook een Alpinist (gehad) :slightly_smiling_face:. Zowel die als de lichtblauwe hebben altijd ook mijn warme aandacht gehad. De Alpinist vind ik erg duur, maar de SRPB43J1… wie weet. (Ik weet dat jij de andere versie hebt).

Wow dat is een bijzondere kleur, heel mooi!

1 like

Niks wegdoen maar ook de brown dial aanschaffen. Hemel en aarde;

https://www.longislandwatch.com/Seiko_SRPB46_Presage_Watch_p/srpb46.htm

1 like

Die is ook mooi!

Voorlopig ligt de Blue Planet nog tot begin mei bij Seiko ter reparatie :weary:

1 like

Heel mooi @Blauwbeer het houd maar niet op bij jou. :rofl:
Moet zeggen dat je wel een een inspiratie bent voor een leuke NA topic te maken.
:thinking: ook maar eens mijn best doen?

1 like

Ik kijk er naar uit!

1 like

Wanneer ik op mijn telefoon naar de dial keek zag hij er dus anders uit dan wanneer ik over de telefoon heen keek.
Probeer het eens met de app Darkroom

Dat is pijnlijk. Er mag niks tussen een man en zijn horloge komen. Mag het meer zijn dan Seiko qua kleurtjes.

Wat te denken van Doxa sub: https://www.hodinkee.com/articles/doxa-sub-300t-divingstar-poseidon-edition-introducing

Je loopt wel uit balans met die aan je pols.

Dat klinkt eh… verontrustend.

1 like

Lul niet en bekijk het eens

Seaman in een darkroom, klinkt inderdaad een beetje apart :joy:

Huhu :rofl:

Tja, ik heb polsjes van 16,5 cm. Daar loop je al snel mee uit balans. Maar ik heb ook andere kleurtjes dan Seiko inderdaad. Kijk maar:

IMG_3720

en

Als de man het horloge laat vallen dan verdient hij straf. Ik zal geduld op moeten brengen.

1 like

Pretty colours. Ik wist niet dat Hanowa zulke felle dials heeft gedaan. En een gepaste straf is kijken naar horloge videos. Jody krijgt hier er van langs vanwege aanschaf van een Oris

1 like