Hartelijk gefeliciteerd en veel draag plezier!
Een fenomenaal cadeau!
Proficiat!
P.S. Heeft ze nog n zus?
proficiat met je NA
geniet ervan
Wauwwww super gaaf, veel plezier van het horloge
Super hoor! Gefeliciteerd en veel draagplezier ervan! En houden die vrouw!!!
Euuhhhh zoek de verschillen?
Ik zie alleen maar 1 extra woord op de wijzerplaat
Je bent iig een bevoorrecht persoon, goed om daar stil bij te staan …
Hoe bedoel je, de wijzers zijn toch ook anders
Gefeliciteerd man !!! Super voor je, ik kreeg een zak snoepjes van mijn vriendin laatst, maar dit kan dus ook
Dit is het “oude” model Speedmaster toch? Vind je die mooier dan het nieuwe model of is er met een bepaalde reden gekozen voor de vorige referentie? Buiten dat feliciteer ik je met deze klassieker en moge je veel plezier beleven aan het dragen ervan.
PS. Zo’n vrouw vind je nooit meer!
Dank voor alle geweldig leuke reacties, we hebben er samen flink om gelachen
Ja ik bof maar met haar, maar ik ben natuurlijk altijd ontzettend lief voor haar… ok vaak… genoeg… ok ik plaag misschien wel erg veel…
Maar inmiddels al 4 jaar gelukkig getrouwd met nog steeds veel humor.
@Jurtz: iedere Pro was welkom om mijn wishlist te voltooien. Maar deze versie heeft naar mijn mening te mooiste band.
Maar vergeet niet dat ik niet heb gekozen en dat het een verrassing was van mijn vrouw
@Stp: op eerste gezicht identiek maar voor de kenner een wereld van verschil. De FOiS blijft op leer want ik wilde er eigenlijk een staken band voor kopen. Nu heb ik een veel betere oplossing
@marnixmoed ja en die is straks weer vrijgezel!
@jehebtWATgekocht nee met het plastic “glas” Maar nu heb ik dus beide typen.
Heel tof! Ik twijfel ook om er een pro bij te kopen op staal terwijl ik de fois al heb.
Leuk verhaal ook en een dame om te koesteren
Dat zijn toch de betere weekenden! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd hoor wat een cadeau zeg
Wat is het verschil eigenlijk tussen deze twee modellen?
Er zijn zoveel uitvoeringen van dat ik er geen wijs uit word
Mooi ding
FOIS heeft rechte 19mm lugs, geen crown guard, alpha seconde/minuut en uurwijzer, ouderwetse caseback en opgelegd logo.
Officieel FOIS iets kleiner ook meen ik.
Volgens komt dat alleen door de extra kastuitloop ter bescherming van de pushers en crown.
Gaaf hoor gefeliciteerd!
Niet doen 🤷🏻