NA: Steinhart Ocean Vintage GMT

Mooi man. Ik heb hem ook gehad.
Goede bandenswapper. Veel.plezier ermee

1 like

Haha

Kijk, da’s zeker een van de mooiere Steinhart’s. Ik hoop dat 'ie jou ook gaat bevallen!
Bij mij blijft deze in elk geval nog steeds ‘in collectie’.

.

2 likes

Ehm?

melk of puur…?

Melk met hazelnoot.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een Hommage en een kopie met een ander logo erop? Ik vind het eerder triest dat een horloge merk totaal geen creativiteit heeft en er maar op los jat onder het mom van “Beter goed gejat dan slecht bedacht”

2 likes

In mijn beleving lijkt het me dat er bij een stalen bezel snel kans is op haarkrasjes waarbij de zichtbaarheid vergroot wordt door de reflectie en kleur van het staal. Mocht dat niet het geval zijn dan is dat mooi meegenomen en kan ik weer een vooroordeel schrappen :wink:

Door de afstand kast/lugholes is de GMT (elke Steinhart ocean one eigenlijk) geen geschikte bandenswapper. Er ontstaat een behoorlijke ruimte russen de band en kast bij leer.

Daar staan ze om bekend dus ik dacht dat je opmerking een gebbetje was. :wink:

Ah ok. Ik ben een vrije geest :wink:
Ik vind grote gaten niet erg. In ieder geval kan het horloge veel hebben qua kleuren.

Schrappen maar! Die Ocean vintage GMT is robuust.

2 likes

Die afwijking deel je met @25tien

2 likes

Klopt! Jouw vriendin is namelijk ook mijn wensput :kissing_heart:

8 likes

Dat geldt m.i. ook voor de HFLE 2016. Daar mag uiteraard geen kwaad woord over gesproken worden, maar het is zoals het is.

wat jammer is want de bracelet van die HFLE 2016 is niet echt het sterkste punt

Yep.

Mmmm hier gaan we het niet eens over worden denk ik. Het was gewoon een gevoel van mij he. Geen kritiek voor chowmonkey. Blijft een mooi horloge zondermeer.

Het is ook een discussie die al jaren gevoerd wordt :slight_smile: Ik had lang ook dit gevoel. Maar dit horloge heeft dat wel weg kunnen nemen. Komt door de ogenschijnlijke liefde waar het mee is gemaakt. Het is geen snel in elkaar gezet kopietje met goedkope rommel erin. Er is zorg aan besteed. Zoveel is wel duidelijk.

1 like

Ik begrijp je gevoel, hoor, maar je gevoel als feit presenteren waar dat aantoonbaar niet klopt was waarop ik reageerde.

Ik heb mijn OVGMT uiteindelijk ook weggedaan, gewoon omdat ik toe was aan iets nieuws en inderdaad ook geen genoegen meer nam met hommages. Toch was het echt een tof horloge.

3 likes