In deze situatie vind ik het meer een eerbetoon van Steinhart (hommage of juist inspiratie als horlogemerk) aan Rolex Je kan als merk ook bijna geen origineel horloge bedenken. Alles is binnen de 45 mm of iets groter al gemaakt
Ik vind m wel tof!
erg leuk klokje!
We zijn nu 7 dagen verder met in die 7 dagen een afwijking van maar 31 seconden.
Kijk je wel naar de goede tijdzone?
Vanaf maandag gaat de Steinhart weer andersom voor een tijdje. Dan zullen jullie ook weer even minder last van me hebben
Met de bodem naar boven dan?
Met de twaalf op zes uur.
Carnaval al begonnen?
4 uur tijdsverschil. Valt dus wel mee. Tegen de tijd dat ik met een borrel op reacties ga posten liggen jullie allemaal al de roes uit te slapen.
Sjoerd gaat weer liggen niksen op het strand met een glas Malibu.
Wat een beauty!!!
Gefeliciteerd!!!
Het horloge of de bierdame?
Ja ja hahahahaa dat kunnen (willen) mensen hier amper geloven heh.
Maar mijn OVM’s lopen ook zeer behoorlijk accuraat.
Niet zo accuraat als mijn Omega, maar weldegelijk accurater dan al mijn Seiko’s en Orient’s.
Dilemma’s!!!
Hommage is een goed horloge gemaakt met liefde voor de bron van inspiratie. Een kopie is een slecht horloge gemaakt uit winstbejag. Een Rolex is een duur horloge waar je 2ehands niet vanaf komt aan je sea dweller te zien
De MM schiet tekort als het gaat om wat je krijgt voor het geld tegenover de OSD qua bulkyness, wrist presence en gebruikte materialen. Het zijn gewoon 2 verschillende klokken. Voor de OSD krijg je waar voor je geld, alleen is de waarde bij het flipperen alleen lager. Onbekend maakt onbemind.
De MM300 is ook een super mooie klok en behoudt hij zijn waarde met het flipperen. Ook heeft de MM300 een behoorlijke geschiedenis waar hij trots op mag zijn. Alleen is het een klok waarbij je als je grote polsen hebt je het gevoel hebt dat je een dinky toy op je pols hebt hangen.
Het is en blijft een feit dat je gewoon moet kopen wat je mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen favorieten en daarnaast heb je altijd de meelopers die zich er wat van aantrekken dat je bijvoorbeeld een rolex “moet” hebben of een omega. Echte liefhebbers dragen wat ze mooi vinden en waar het horloge voor staat. (Natuurlijk is rolex ook een grote speler samen met omega maar worden vaak gebruikt door bepaalde mensen als penisverlenger en die zitten als het goed is niet hier op het forum😏)
Ik persoonlijk heb het geld er niet meer voor over en het hogere sigment is mij niet bevallen omdat ik alleen maar bang was dat als ik ergens tegenaan stootte dat het horloge beschadigde. Nu ben ik bang dat ik niet genoeg verzekerd ben als ik met de OSD ergens tegenaan stoot, het is net een sloopkogel! Dat ding is onverwoestbaar!!
Just my 2 cents.
Oke. Thanks.
Maar de OSD is hoe dan ook te groot voor mij. In het wit vind ik 'm prachtig.