NA: Steinhart OVM1

Je krijgt de tip dat #1 van je wishlist in het blauwe gedeelte staat (waarvan zeer veel akte @koekoek) en dan ga je als de wiedeweerga een PM sturen natuurlijk! Beide partijen bleken vanmiddag beschikbaar en dan spring je dus maar gelijk in de trein :wink: zo snel kan het dus gaan!

Bedankt @GVB78 voor de prettige overdracht. Deze ziet bij mij zeer veel draagplezier tegemoet!

(Tja, Steinhart. Hate it or love it natuurlijk. Ik ben een lover wat dit model betreft!)

45 likes

Hij is mooi!!Gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi horloge, en Steinhart heeft, vind ikšŸ˜‰, echt top kwaliteit horlogesšŸ‘Œ
Veel plezier ermee!!!

1 like

Netjes! Geniet ervan!

Groetjes van zā€™n neefje :sunglasses:

4 likes

Was jij die snelle koper! Gefeliciteerdā€‹:+1::+1:

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de OVM1

1 like

Ook zeer fraai!! Is dit de titanium versie?

Ik ben er ook super blij mee :slight_smile:
Mijns inziens is dit de mooiste Steinhart die ze gemaakt hebben. Hij viel me al op toen ik begon met de horlogehobby en ik ben blij dat ik geduld gehad heb en geen ovm2 besteld heb. Mijn advies: geduld hebben en hopen op een mazzeltje!

1 like

Gefeliciteerd!!!
Ik heb dezelfde en nog steeds blij mee.
Gaat niet meer weg

1 like

ƉƩn van mijn eerste horloges! Veel plezier mee gehad, wel inmiddels geflipperd. Veel plezier ermee!

4 likes

Heb je de bezel zelf/laten verwisselen? De OVM1 heeft altijd een volle ā€˜kartelrandā€™ naar mijn weten. Of is dit nog een eerdere versie?

1 like

Zo gekocht toen der tijd direct bij Steinhart. (Maart 2014)

Weer wat geleerd :slight_smile:

1 like

Bij mijn weten zijn alleen de lume en wijzerplaat anders. Heb je vergelijkingsmateriaal? Bronnen?

Ocean One Titanium, inderdaad :slight_smile: . Heb nog geen andere klok om mā€™n pols gehad sinds ik deze overgenomen heb :smile:

1 like

Mijn beste,

ā€œVan je forum-genoten moet je het hebbenā€!!
Veel plezier dan ook met deze vriendschappelijke aanwinst!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

http://rotwnews.com/wp-content/uploads/2016/06/BOWLING-Strike.jpg

1 like

Proficiat, hij ziet er top uit! Ik ben toch stiekem ook aan het uitkijken naar een Steinhart :slight_smile:

Geniet er van!

1 like

Steinhart lover of hater, deze versie kun je wat mij betreft eigenlijk alleen maar mooi vinden.:+1:
Van harte gefeliciteerd met de (zelden betaalbare) mooie aanwinst en heel veel draagplezier gewenst!

3 likes

Het is nacht en dusā€¦lume update :wink:
Eerste oordeel: lume laadt redelijk snel op maar is er ook zeer snel weer klaar mee.10 min bakken op 5cm onder de spaarlamp (daarin ligt misschien het probleem: spaarlamp) levert 5 min goede lume op. De lume is wel heel gelijkmatig verdeeld over de wijzers en indices. Er zijn geen gekke vlekken te zien.

3 likes